1.İlk Gün Kabusu

24 3 2
                                    

Hayatımın en kritik senesinin ilk gününe gülümseyerek başladım.Daha doğrusu başlamıştım ama kendimi bir anda boşluğa düşmüş gibi hissettim.Öyle ruhsal falan değil,gece yataktan düşmüşüm ve haliyle her yerim uyuşmuş.Ama daha acımı yaşayamadan sevgili annem 11 senedir aralıksız devam ettiği alarm görevine kendine özgü seslenmesiyle ilk adımı attı "Deniz okulun ilk gününden geç kalmak istiyorsan 1 saat daha yatabilirsin ama okul müdürünü arayıp bahaneler uyduracağımı düşünüyorsan avucun terlemiştir sil yavrum çünkü yalayacaksın.Derhal aşağı in ve pişirdiğim yumurtaları ye seni uyuşuk"
Her zaman annemin fazla tepki gösterdiğini düşünürüm.Her şeye karşı.Bugünde bu düşünceye dalıyordum ama saatin epey geç olduğunu farkettim.Sanırım annem,mahalleyi uyandıracak bu bağırmada ilk defa haklıydı.

Servise bindiğim sırada tahminen iki dakikada yediğim yumurtalardan bir kalıntıyı diş macununa bulanmış bir şekilde dilime düşüp oradan boğazıma geçme planı yaparken yakaladım.Ama tabiiki de amacına ulaştı ve CV me diş macunlu yumurta yedi cümlesini ekleme kararı aldım.Fakat hiçbir şeyi kafamama takmama kararı aldığımı hatırlayıp yanımda oturan ortaokullu kızdan naneli şeker istedim.O'nda naneli şeker olduğunu biliyordum çünkü yarım saattir şapır şupur şeker çiğniyordu.Yavrum anan baban hiç mi öğretmedi ağzını kapatarak yemeyi?Biraz insaf yani.Neysee..bunu da kafamdan derhal uzaklaştırıp kulaklığımı elime geçirdiğim gibi taktım ve müziğin akışına uykununda bastırışına bıraktım.Çok geçmeden annemin soytarıya hulahop çevirtip bana da ip atlamamı emrettiği saçma bir rüyaya başladım.Şoför hayvan gibi kornaya basmasaydı gayet iyiydik ama uyandım maalesef.Yine de gülümsedim.Ben öyle gülümseyip,günaydınlar saçarken 3 çocuk daha servise bindi ve saate bakarsak annemin programı başladı.Ben hala mutluydum fakat çok ama çok kötü bir şey oldu.O okulun kapısından içeri girdi ve sanki gülümsememi de çantasına atıp götürdü.Gerizekalı Mehmet.Hani okul değiştirmiştin?Mehmet'in okulumda olması bu sene sınavlarda beni geçeceği anlamına geliyordu.Ama eğer okul değiştirseydi 1.hep ben olacaktım.Hep ben!Evet hırslıyım.Var mı bir söyleyeceğiniz?

PAPATYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin