Βασισμένη στα πολύ γνωστά βιβλία της σειράς φαντασίας Το Τραγούδι της Φωτιάς και του Πάγου (A Song of Ice and Fire) από τον George R. R. Martin, το Game of Thrones αυτή η μοναδική γεμάτη περιπέτεια σειρά της HBO® διαδραματίζεται σε έναν κόσμο όπου τα καλοκαίρια είναι δυσεύρετα και οι χειμώνες μπορεί να κρατήσουν σχεδόν για πάντα. Επτά οικογένειες ευγενών αγωνίζονται για τον έλεγχο της μυθικής γης του Westeros. Η τριβή ανάμεσα στους οίκους δεν αργεί να οδηγήσει σε μέγιστης κλίμακας πόλεμο για το στέμμα (Game of Thrones) ενώ όσο συμβαίνουν όλα αυτά ένα πολύ αρχαίο κακό ξυπνάει στον απώτατο βορρά. Μέσα από τον πόλεμο, μια ομάδα μιας παραμελημένης στρατιωτικής διαταγής απροσάρμοστων, οι Night's Watch, είναι το μόνο που στέκεται ανάμεσα στα βασίλεια των ανδρών και στους φρικαλέους παγωμένους τρόμους. Μια ιστορία με ατελείωτες διαμάχες και δολιοπλοκίες, ιπποτισμού και τιμής, με μεγάλες κατακτήσεις και ύψιστους θριάμβους. Στο Game of Thrones, θα νικήσεις ή θα πεθάνεις.
Σενάριο: D. B. Weiss, David Benioff, George R. R. Martin
Ηθοποιοί!
1. Peter Dinklage2.Lena Headey
3.Kit Harington
4.Emilia Clarke
5.Sophie Turner
*********************************
Γειά σας!Game of Thrones λοιπόν μια πολύ επιτυχημένη σειρά!
*βαθμολογια 9,5/10
Αν ας άρεσε πατήστε το αγαπημένο μου αστεράκι και αφήστε κάτω το σχόλια σας! :) #yolo
YOU ARE READING
Ταινιες✨σειρες
RandomΕσείς που τρελενεστε για ταινιες και σειρες αυτό το βιβλίο είναι ιδανικό για εσας. Λοιπον, σε αυτό το βιβλίο θα περιγράφω θα σχολιάζω θα αναλύω σε βάθος μια ταινια και σειρες και βιβλία!