news!!!

280 22 14
                                    

Harry Potter fans ακούστε ακούστε (ομγ)η πολυαγαπημένη μας Ερμιονη από το Harry Potter θα παίξει στην καινούρια ταινία της Disney *εδω σκατε ένα μεγάλο χαμογελο* η Ταινία λέγεται "Beauty and the Beast και από ότι φαίνεται η Ερμιονη μας θα είναι η πρωταγονιστρια.Η ταινία θα βγει 17 Μαρτίου 2017 υπομονή! Το τρέιλερ είναι πάνω!

Η επόμενη ταινία που θα βγει αυτήν την χρόνια και είναι με έναν υπέροχο ηθοποιό που τον απολαύσαμε στις ταινίες The hunger games (όσοι δεν τις έχετε δει δεν πειράζει) ο ηθοποιός είναι ο.... Liam Hemsworth και η ταινία λέγετε Independence day: Resurgence και θα βγει 24 Ιουνίου 2016 *συγκίνηση*

Η τρίτη ταινία για την οποία είμαι πολύ ενθουσιασμενη γιατι παίζει ένας από τους αγαπημένους μου ηθοποιούς η ταινία λέγεται Alice through the looking glass είναι με το Johnny Depp και θα βγει 27 Μαΐου 2016 και είναι ταινία της Disney :)


Εσείς που λατρευετε τα θρίλερ την περιπέτεια την δράση εδώ σας θέλω. The conjuring 2 (εσείς που δεν έχετε ούτε το ένα φτάνει μόνο το trailer να σας πείσει) η αξία θα βγει 10 Ιουνιου 2016.

Και ναι η τελευταία και η πιο υπέροχη καταπληκτική ειναι η ταινία Now You See Me 2 και γιατι μου αρέσει περιμένετε θα σας πω εγώ τους λόγους 1.ειναι με μάγους 2.κανουν φοβερά κόλπα που δεν σου πάει το μυαλό 3.εχω δει το ένα και μου άρεσε πάρα πάρα ουρά πάρα πολυυ ! (πρέπει να το δείτε) 4. Παίζει το τέλειος Mark Ruffalo (ο ηθοποιός που κάνει τον Hulk so Avengers) και το καλύτερο 5.παιζει ο Daniel Radcliffe ναι ο Harry Potter. Η ταινία θα βγει. 10 Ιουνιου 2016.

Αν σας άρεσε πατήστε το αστεράκι και αφήστε το σχόλιο σας :) #yolo

Ταινιες✨σειρεςWhere stories live. Discover now