Hoofstuk 4

199 6 4
                                    


Pov Sarah

Gisteren toen mijn ouders thuis kwamen , vroegen ze wat er gebeurt was . Ik heb toen gezegd dat we vrij hadden en daardoor iedereen vroeger naar huis mocht gaan . Met mijn uitleg zijn ze  er niet verder op gegaan .

Ik ben nu op school en wacht voor het juiste moment . Want vandaag zal  ik ze laten zien wat de gevolgen zijn om met mij te spotten . Mijn wraak zal zoet zijn !!

Het is nu gebeld en 't is tijd voor de vierde les uur en voor mijn eerste wraak (hahah ) .

Ik ben onderweg naar de lokaal met Laura en Tim . ' Laura ik moet dringend naar de wc . Kan jij aan de leerkracht zeggen dat ik wat later zal zijn ? ' Vraag ik aan haar .

' ok ik zal wat zeggen maar kom snel terug . ' zegt ze .

' oke oke ik kom snel terug beloofd ' zeg ik en ga richting de wc .

Mijn eerste wraak gaat op Megan en haar vriendinnen ( de meisje die de foute weg zei en die gooiden ook ballon op haar . ) Ik ben te weten gekomen dat ze nu gym hebben en dat is heel handig  voor mij .

 Ik ga stiekem naar hun kleed kamer , ga naar binnen en sluit de deur heel stilletjes . Ik kijk in m'n tas of ik Het bij heb en ja ik heb het bij , als ik het niet bij had ging de plan niet door . Nu denk je van wat is Het , awel het is jeukpoeder . Ik denk wel dat je kan raden wat ik ga doen . ( hahah )

Ik ga naar de kleren van de meisjes , en doe bij ze allemaal jeukpoeder . En dan zie ik de tas van Megan , zou ik het doen? Waarom niet !!

Ik ga naar haar tas , en zoek naar haar foundation wanneer ik het gevonden heb doe ik er ook jeukpoeder bij . Ze gaat helemaal rood worden hahaha .

Dit is klaar nu naar wraak 2 .

Deze wraak is voor onze lieve Alex .

Ik ga naar buiten waar iedereen in de middag zit en waar ook de auto' s wat verder op staan . Nu iedereen weet dat een auto heel belangrijk is voor een jongen . En omdat ik weet welke auto van hem is , dacht ik van hier ga ik mijn wraak op hem nemen .

 Ik bel snel Sam dat is een goeie vriend van mij die in Brussel woont .  Hij gaat mij hier mee helpen .

  S = Sam SH = Sarah

S : Hey is nu de tijd ?

SH : hoi , ja je kunt hem sturen . En nog mals bedankt Sam .

S: Oke ik stuur hem zo snel mogelijk ,en het is niet erg Saar daar voor zijn we vrienden .

SH : Ok vriend ik bel je later voor de resultaat .

S : Ik ben heel benieuwd wat dat gaat zijn , maar ik moet nu door naar de volgende les .

SH : Ik ben ook heel benieuw , tot straks by

S: Veel plezier by

En met dat eindigt onze gesprek .

Na een vijftal minuten zie ik de jongen al komen .

'Hey , jij bent Luk toch ? '

' Ja dat ben ik , je moet dan Sarah zijn neem ik aan ? '

' Ja leuk kennis te maken , maar we moeten snel zijn .'

' Oke ik doe m' n best welke auto is het ?'

' Die rode '

' Het zal binnen 10 min klaar zijn '

'Ok , bedankt '

Na 10 minuten is hij klaar en heeft de resultaat die ik wou .

'Heel erg bedankt'

' Is niks , maar ik moet nu gaan tot ziens '

' Tot ziens '

Wanneer hij weg is kijk ik naar mijn gsm en zie dat het binnen 2 minuten gaat bellen .

De bel is gegaan en het word stilletjes aan druk hier buiten . Iedereen staat rondom mij en de auto , ze kijken mij met een open mond aan. Ik ziet op de auto en wacht tot Alex er is .

' Hey

wat gebeurt er hier ! Ik weet dat mijn auto ... ' voor dat hij zijn zin kan afmaken ziet hij mij en zijn auto . Eerst kijkt hij geschokt van mij naar zijn auto , maar dan verandert dat naar een woest gezicht . ( iK heb namelijk de banden  van de auto laten verwijderen  .hahahaha) 

 Voor dat hij iets kan zegen horen we een harde gil , Megan en haar vriendinnen komen woest naar hier . Iedereen gaat op zij zo dat ze naar ons toe kunnen komen .

Als ik naar de mensen kijk zie ik dat ze hun lach met moeite in houden , want Megan en haar vriendinnen zijn helemaal rood en kunnen niet stoppen met krabben .

' Jij hebt dit allemaal gedaan he stom trut ?!'

' Ten eerste ja dat  heb ik  gedaan , ten tweede ik ben geen trut en als je een trut wilt zien moet je naar  je zelf  kijken tomaat hoofd . ' Zeg ik lachent .  Niemand kan zijn lach  meer in houden en lacht .

Wanneer iedereen weer stil is roep ik heel hard ' Dit gebeurt er wanneer je met mij spot , laat dit maar een lesje zijn ' . Met dat gezegd spring ik van de auto af en wou weg gaan .

Ik zeg wou want wanneer ik me om draaide voel de  ik een hand die mijn pols vast nam .  Ik draaide me om en zag dat het Alex is .

' Nu ben je te ver gegaan nieuwe meisje , je gaat boeten voor wat je gedaan hebt  . Ik ga elke dag van je leven een hel van maken . ' Zegt hij .

' Dat zullen we wel zien ' zeg ik als antwoord daarop.

' Let's start white the game ' zegt hij met een grijns .

Wanneer hij dat heeft gezegd grijns ik terug en ga weg van school . Ik had toch geen lessen meer want de vrouw was ziek en we hadden de volgende 3 lesuren van haar les .


We gaan zien hou dit gaat aflopen .

auto van Alex 

auto van Alex 

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Hey mensen

Het is lang geleden dat ik een nieuwe hoofd stuk had geplaats .

Ik was bezig met mijn andere boek en ik heb het veel te druk op school .

Maar hier is het dan , ik hoop de jullie het leuk gaan vinden .

Sorry voor de fouten .

Veel lees plezier

Xxx Ayse

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 26, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

The BadBoys VS Me Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu