Να τον πάρω ή όχι? Μα αν τον πάρω δεν θα μπορέσω να μιλήσω. Αν ακούσω την υπέροχη φωνή του δεν θα μπορέσω να του πω τίποτα. Αλλά πρέπει να το πάρω απόφαση. Η τώρα ή ποτέ. Περιμένει να τον πάρω. Πφφφ οκευ θα το κάνω και ας μην είμαι έτοιμη.
Ωχχ καλεί!
- Γειά σου Κλαιρ!
- Εμμ γειαα
- Περίμενα όλη μέρα να με πάρεις. Πίστευα όμως ότι δεν θα το κάνεις.
- Όχι Φρανκ θα σε επερνα ότι και να γινόταν. Μμ για πες τι έκανες σήμερα?
- Όχι πολλά.. Πήγα στο σπίτι της γιαγιάς μου να της κάνω παρέα όσο οι γονείς μου θα ήταν στο νοσοκομείο με τον παππού μου.
- Στο νοσοκομείο?? Τι έχει αν επιτρέπεται?
- Έχει καρκίνο στους πνεύμονες.. Από ότι φαίνεται δεν θα ζήσει για πολύ.
- Λυπάμαι πολύ αλήθεια. Μακάρι να το ξεπεράσει. Αν και ειναι δύσκολο πολύ.
- Μμ ναι και γω αυτό εύχομαι. Τον αγαπάω πολύ Κλαιρ δεν μπορώ να σκέφτομαι κάτι τέτοιο.
- Φρανκ να ξέρεις σε καταλαβαίνω απόλυτα. Τα έχω περάσει.
- Λυπάμαι και εγώ εσύ ποιον έχασες?
- Εγώ έχασα και τους δύο σε αεροπορικό δυστύχημα.
- Κριμαα λυπάμαι πραγματικά..
- Ναι.. Με τον καιρό ξεπερνιεται.
- Εε Φρανκ να σε ρωτήσω κάτι?
- Ότι θες!
- Αύριο μετά το σχολείο θες να έρθεις σπίτι μου και να μείνεις σε μένα για το σκ?
- Ναι θα το ήθελα πολύ εξάλλου οι γονείς μου θα με αφήσουν ίσως τους είμαι βάρος σπίτι αφού είμαστε αλλά 3 παιδιά.
- Μμ τέλεια φέρε ρούχα και ότι άλλο θες. Αν και δεν νομίζω θα καλυφθουμε με τα δικά μου έχω πολλά.
- Τέλεια! Κλαιρ να ξέρεις δεν θα ξεχάσω ότι κάνεις για μένα.
- Σιγά βρε. Δεν έκανα και κάτι τρομερό.
- Ε πως αν δεν ήσουν εσύ δεν θα είχα κανέναν να μιλάω εδώ πέρα.
- Ίσως να έχεις και δίκαιο! Επειδή πρέπει να κλείσω τώρα θα τα πούμε αύριο. Καληνύχτα!
- Καληνύχτα Κλαιρ!
Ουφφφ.. Το έκανα του μιλησα! Νομίζω πως τον ερωτευτηκα. Πως θα περιμένω μέχρι αύριο..