Part 3

43 15 3
                                    

6:50.. Επιτέλους πρώιι. Τι θα βάλω σήμερα. Πρέπει να βάλω κάτι ωραίο.. Μμ το μαύρο τζιν θα βάλω. Με την καινούρια μπλούζα. Τέλεια!!
Τικ τικ.. 
- Ποιος?
- Εγωω
- Ρε Στιβ γαμωτο τι θες πρωινιατικα? (ο αδερφός μου)
- Ήθελα να πάρω λίγο τον υπολογιστή.
- Το πρωί τι τον θες?
- Να δω λίγο κάτι βίντεο θα τον πάρω στο τραπέζι κάτω.
- Μην λες βλακιες υπολογιστή δεν περνεις. Και βγες τώρα θέλω να ετοιμαστω. Πες την τζεν ότι δεν θέλω χυμό σήμερα.
- Έλεος ρε Κλαιρ.
- Σκάσε Στιβ και βγες έξω
- Ποοο
Έλεος πρωί πρωί έρχεται και μέσα να πάρει τον υπολογιστή το σκατο.. Αντε να κατέβω πέρασε η ώρα.
- Τζέν μάζεψε το τραπέζι μόνο δημητριακά θα φάω.
- Εντάξει Κλαιρ.
Ωχχχ πήγε και μισή η ώρα το λεωφορείο θα έρ..
Τουνννννν
Όχι ήρθε φεύγω δεν προλαβαίνω. Μπήκα τρέχοντας μεσα και καθησα πάλι δίπλα στον Φρανκ.
- Γειά σου Φρανκ
- Γειά Κλαιρ
- Είσαι έτοιμος τα πήρες όλα?
- Ναιι
- Τέλεια θα περάσουμε
- Μμ ναιι
- Δεν πρόλαβα να φάω.. Να δω πως θα αντέξω μέχρι το διάλειμμα.
- Θα σου δώσω εγώ το δικό μου φαγητό.
- Όχι Φρανκ αποκλείεται να το παρω
- Αν δεν το πάρεις δεν πρόκειται να φάω τιποτα σήμερα.
- Οκευ θα το πάρω αλλά μόνο για σένα το κανω να ξέρεις!  Σε ευχαριστώ.
- Δεν κάνει τίποτα (είπε και με αγκαλιασε)
- Τέλεια με κρατάει για το μάθημα το σάντουιτς.
- Ναι αλλά δεν το έφαγες όλο.
- Άφησα και για σενα εξάλλου δικό σου είναι γλυκκ.
- Χμμ
Σήμερα τον κοιτούσα στο μάθημα συνέχεια δεν μπορούσα να προσέξω καθόλου.. Είχε μείνει άλλη μια ωρα. Πφφ είχαμε μαθηματικά. Ιουυυ. Φυσικά και δεν προσεχα, είχα καρφωσει το βλέμμα μου πάνω στον Φρανκ. Απορώ τι σκεφτόταν. Μήπως εμένα ή τα μαθηματικά. Δεν ξέρω μακάρι να ήμουν εγώ. Είμαι τόσο ερωτευμ..
Κ.Ιζακ (μαθηματικός) - Κλαιρ! Που ταξιδεύεις έχεις από την ώρα που μπήκα που κοιτάς προς τον Φρανκ δεν έχεις σημειώσει τίποτα. Γύρισα τον κοίταξα
- Ορίστε? Είπα καθώς δεν είχα ακούσει τίποτα από όσα είπε αφού είχα καρφωμενο το βλέμμα μου στον Φρανκ.
- Άστο Κλαιρ. Σου δίνω μια τελευταία ευκαιρία. Δεν θα ξαναγίνει αυτό.
- Ευχαριστώ Κ.Ιζακ.
Ολη η τάξη με κοιτούσε αλλά δε με ένοιαζε εγώ ήθελα να κοιτάω τον Φρανκ και τίποτα παραπάνω. Σε μια στιγμή ο Φρανκ μου κάνει νόημα ψιθιριστα αν είμαι καλα. Του απάντησα ναι.
Ντριιιιιιιιννν. Επιτέλους το κουδούνι χτύπησε. Σηκώθηκα απότομα μάζεψα τα πράγματα μου και πήγα στον Φρανκ.
- Πάμε?
- Ναι πάμε. Αλλά θα μου πεις γιατί δεν προσεχές?
- Απλά περίμενα να τελειώσει η ώρα για να φύγουμε μαζί από εδώ.
- Μμ και εγώ το ίδιο αλλά μην το δείχνεις τόσο πολύ δεν είδες πως σε κοιτούσε ο Κ. Ιζακ?
- Ναιι αλλά αφού με άφησε για σήμερα εντάξει.
- Χαχ ναι αλλά πρόσεχε τις άλλες φορές..
- Θα προσεχω!
Πέρασε κάνα δεκάλεπτο ώσπου φτάσαμε στο σπίτι μου.
- Να εδώ μένω!
- Ουαουυυ!! Μα αυτό είναι σαν βιλα.
- Μμ επειδή είναι χαζουλη μου!
- Θα έχεις πολλά λεφτά εε?
- Ναιι
- Έλα μπες μέσα
- Είναι υπεροχοο!
- Λοιπόν έλα να σου δείξω τους χώρους.. Αα γειά σου τζεν!
- Γειά σου κλαιρ μου
- Γειά σας
- Γειά σου. Είσαι φίλος της κλαιρ έτσι?
- Ναιι!
- Λοιπόν τζεν θέλω να φέρεις στο δωμάτιο μου τα cupcakes που έφτιαξες όταν έφυγα.
- Ότι θελειςς
- Λοιπόν Φρανκ εδώ είναι το σαλόνι το μεγάλο. Στην δεξιά πόρτα είναι το μπάνιο του σαλονιού στην δίπλα ακριβώς έχουμε ενα χώρο για φιλοξενούμενους αλλά μην ανησυχείς εσύ θα κοιμηθείς μαζί μου. Αριστερή πόρτα είναι το μαγειριο μόνο η τζεν μπαίνει συνέχεια. Μετά ανεβαίνουμε στο δωμάτιο των γονιών μου είναι στα δεξιά μετά του αδερφού μου και δίπλα το δικό μου. Στον τρίτο όροφο που θα ανεβουμε δεν έχει δωμάτια. Έλα ανέβα. Λοιπόν υπάρχει ένα μπάνιο με εσωτερική πισίνα. Δίπλα έχουμε την αίθουσα ping pong και μπιλιάρδου ακριβώς δίπλα υπάρχει ο χώρος με τα ηλεκτρονικά. Εχουμε ότι θέλεις να παίξεις. Wii, Nintendo, play station,  υπολογιστές. Θα έρθουμε πιο μετά να ξέρεις. Και έχουμε και ένα μικρό δωμάτιο στην άκρη που παίζει ο αδερφός μου. Δηλαδή έχει μέσα όλα τα παιχνίδια. Λοιπόν κατεβαίνουμε τώρα στο δωμάτιο μου να κάτσουμε.. Λοιπόν ξαπλώσε στο κρεβάτι έρχομαι και εγώ.
- λοιπόν πως σου φάνηκε?
- Δεν εχω λόγια είναι υπέροχο
- Χαίρομαι πολυ.
- Εμ κλαιρ θέλω να σου πω κάτι αλλά δεν ξέρω πως θα το πάρεις και δεν θέλω να γίνει κάτι στραβό και να μαλωσουμε μετά.
- Πες μου ότι θες.
- Υπόσχεσαι ότι θα ακούσεις ότι θα σου πω χωρίς να μαλωσουμε?
- Ναι. Αντε πες.
- Λοιπόν μου αρεσες από την πρώτη στιγμή που σε είδα μέσα στο λεωφορείο και ένιωσα τόσα πολλά για ένα κορίτσι. Που δεν έχω ξανανιωσει ποτέ. Σε ερωτευτηκα και πραγματικά πριν πεις οτιδήποτε θα σου κάνω μια ερώτηση. Θες να είμαστε μαζί?
- μμμ φρανκκ μπορεί να σου φανεί κάπως αλλά και εγώ τα ίδια ένιωσα για σενα όταν σε πρωτοείδα. Και ναι θέλω. Με πήρε αγκαλιά και με φιλησε. Ένιωθα τόσο υπέροχα. Κοιμήθηκαμε όλο το βράδυ αγκαλιά ήταν τέλεια.

"With You" Where stories live. Discover now