''Hey ne yapıyorsunuz burada?'' diye sordu Sasuke önünde ki iki sevgiliye bakarken. Revire gelmişti ve karşısında el ele tutuşmuş sevgililere rastlamayı planlamıyordu.
''Sevgilimle vakit geçiriyorum, teşekkürler içine ettin.'' dedi Naruto hafif kızgın ve utanmış bir halde. Sevgilisini düşünemiyorum bile, Hinata domates olmuştu çoktan. '' Ne oldu?'' diye sordu Naruto arkasından.
''Bu sabah dolabın üstündeki kutuyu alırken içinden ağır eşyalar koluma düştü, şimdi morardı'' dedi Sasuke sağ kolunu gösterirken. Kolunun iç kısmı morarmıştı.
''Hemşire doğum iznine ayrıldı.'' dedi Hinata üzülmüş bir şekilde.
Sasuke suratını asmıştı.''Dolaptan krem falan sürerim artık'' dedi umutsuzca.
''Bir şeyi elleme yanlış krem falan kullanırsın, burada bekle , onu getiriyim'' dedi Naruto. Hinata'nın elini tutup kapının önüne geldiler.
''Ne?'' dedi Sasuke tek kaşını kaldırmış halde.
''Okulun meleğini çağıracağım'' dedi ve odadan çıktılar. Sasuke kaşları çatık halde yatağın üstünde uzandı.
5-10 dakika içinde kapı açıldı. Sasuke yataktan kalkıp gelen kişiye baktı. İlk içeri Naruto girdi, arkasından Sasuke ve Naruto'nun sınıfında olan, hiç konuşmadığı, pembe saçlı yeşil gözlü Sakura belirdi.
Sakura sınıfın onur öğrencisiydi ve çok başarılıydı, ayrıca sınıf başkanıydı. Sasuke ile pek bir konuşmaları olmamıştı.
''Sakura-chan, sana emanet.'' dedi Naruto ve el sallayıp gitti.
''Naruto gelirken kolunun morardığını söyledi" dedi Sakura, ve Sasuke'nin koluna baktı. Morarmış kısımlarda biraz elini gezdirdi ve bastırdı.
Arkasından dolaplarda göz gezdirdi bir taraftan da kendi kendine konuşuyordu 'acaba şu krem mi, hayır bu krem, ama bu kremde olabilir'
Kısa bir düşüncenin ardından bir kremi seçti ve eline sargı bezini aldı. Sasuke'nin koluna güzelce sürdü ve hafif masaj yaptı. Arkasından sargı bezi ile güzelce sardı.
"Bu seni bu günlük idare eder, iki günde de iyileşebilir, daha sonrada. Ama eğer ağrı olursa doktora gitmeni öneririm" dedi Sakura gülümseyerek, bir taraftan da kremi dolaba koyuyordu.
"Teşekkür ederim" dedi Sasuke gitmeye hazırlanarak.
"Önemli değil, eğer bir durum yoksa sınıfa gitmeliyiz" dedi Sakura kapının önünde.
Sasuke başını salladı ve hiç konuşmadan sınıfa gittiler.
Sınıfa geldiklerinde ders başlamıştı, hemen yerlerine oturdular. Sasuke bir şey fark etmişti. Sakura tam yanında oturuyordu. Kimseyi önemsemediği için Naruto hariç kimseyle çok iyi değildi. Sakura ile de sınıf başkanı olduğu için görev konusunda onun dikkatini çekmişti.
"Hey kolun iyi mi?" diye sordu Naruto, arkasına dönmüş ve fısıldıyordu. Sasuke'nin önünde oturuyordu.
"Evet"
"Okulun meleği iyileştirir demiştim" dedi Naruto gülerek.
"Okulun meleği?" dedi Sasuke kim olduğunu soracaktı. Aptal bir çocuk değildi, cevabı çoktan bulmuştu. Yavaşça yanına döndü. Herkesin parmakla gösterdiği kızdı 'okulun meleği'
Sakura Haruno'ydu