Sakura şaşkınlık ile Sasuke'ye bakıyordu. Sasuke ise gayet normal bir şekilde çantasını ona uzattı.
Sakura teşekkür edip çantasını aldı. Sasuke ile birlikte okuldan çıktılar, ağızlarından en ufak bir kelime dökülmedi uzun bir süre.
''Bunu nasıl yaptın?'' diye sordu Sasuke
''Neyi nasıl yaptım?''
Sasuke hızlıca elini Sakura'nın boynuna hedefledi. Vurmaya ramak kalmıştı ki Sakura aniden kolu ile onu engelledi.
''Böyle'' dedi Sasuke sırıtarak, ''Tabi o engelleyememişti''
Sakura ilk başta kaşları çatık bir şekilde Sasuke'ye baktı. Sonra 'aman be' diye homurdanıp anlatmaya başladı. Bir parktaki salıncağa oturmuş sallanıyorlardı.
''Küçüklüğümden beri büyük babam tarafından eğitim görüyorum. Bende dövüş sanatlarına ilgi duyuyordum, oradan gelme''
''Peki ya şu iyileştirme becerilerin?''
''O da büyük annem ve kız kardeşi(Tsunade) tarafından, doktor olmak istiyorum'' dedi Sakura sallanarak.
Sasuke'ye baktığında bir şeyi fark etti Sakura. Hemen salıncağı durdurup kenara koyduğu çantasını eline ve içini kurcaladı. Aradığı şeyi bulduğunda gülümsedi ve ayağa kalkıp Sasuke'nin önünde durdu.
''Ne yapıyorsun'' dedi Sasuke tek kaşını kaldırarak.
''Fark etmiştim ama şimdi aklıma geldi. Burnuna darbe almışsın, kızarmış'' dedi elindeki yara bandını açıp Sasuke'nin burnuna yapıştırırken, ''Nasıl oldu?'' diye sormayı da ihmal etmedi.
''Naruto çantanı kafama fırlattı''
Sakura bir an sinirlenecek gibi durdu ama gülümsemesini sürdürdü.
...............
Biraz konuştuktan sonra hava kararmaya başladı, ikisi de yollarını ayırıp eve gitmek için hazırlandı.
''O zaman iyi akşamlar'' deyip adımını attı sakura arkasını dönerek. Bir kaç adım sonunda durmak zorunda kalmıştı,
''Ailemin dojo yeri var, istersen gelebilirsin, eğlenceli oluyor'' dedi Sasuke umursamaz bakışlarla. Aslında önemsiyordu.
''Söylediğim gibi'' dedi Sakura, Sasuke'ye dönerken, ''Doktor olmak istiyorum. Bu yüzden şimdiden çalışmalıyım'' dedi ciddiyetini korurken, ''Ama bu arada sırada gelebileceğimi değiştirmez'' dedi gülerek.
Sasuke'de tebessüm etti, ''Hayat eğlenceli olmaya başladı'' dedi ve el sallayıp arkasını döndü, yürümeye başladı.
Sakura'da aynısını yaptı ve yürümeye başladı. İstemsizce kıkırdayıp, ''Kesinlikle, eğlenceli olmaya başladı'' dedi kendi kendine.
İkisi de ayrı yönlere gidiyordu, ama ikisinin de aklında birbirleri vardı ...
-SON-
Okuyan herkese teşekkürlerimi sunuyorum...
Devamını hayal gücünüze bırakıyorum. Bir ara aklıma gelmişti ve Sasuke'nin bakış açısına dikkat ederek yazmak istedim. Uzatarak saçmalamak bana göre değil
Kısa ve öz...