Çanta[4]

816 79 17
                                    

''Sakura-san, benimle çıkmaya ne dersin?'' 

Sasuke ve Sakura'nın tahmin ettiği soruyu sormuştu çocuk. 

Sakura'nın ilk başta gözleri durgunlaştı, sanki hiç bir şeyi duymak istemiyormuş gibi ve bundan nefret ettiğini belirten, duygusuz bakışlar. Ama saniyelik bu bakışları sadece Sasuke fark etmiş olmalıydı. Sakura'nın anında neşesi yerine geldi ve gülümseyerek ve hafif kafasını eğerek;

''Çok özür dilerim, ama seninle çıkamam. Kimse ile çıkmak istemiyorum'' dedi Sakura ve selam verip oradan ayrılmak için bir kaç adım attı. 

Çocuk Sakura'nın kolunu tutup onu yavaşça duvara yasladı. Sakura'nın  gözleri yine saniyelik durgunlaşıp eski haline geldi. 

''Sevdiğin bir mi var?'' 

''Hayır''

''O zaman niye çıkmıyorsun''

''Çıkmak istemiyorum''

''Tipim mi kötü?''

''Hayır'' 

''O zaman?'' 

''Sana söyledim istemiyorum'' dedi Sakura gülerek. 

Çocuk tam bir şeyler söyleyecekken Sakura bu sefer, kaşları çatık bir şekilde gülerek;

''Sana söyledim, İ-s-t-e-m-i-y-o-r-u-m!!'' dedi ve elini hızlı ve çevik bir hareketle çocuğun boynuna geçirip, çocuğun yere yığılmasını izledi. Bir taraftan tatlı gülüşünü yapmaya devam ediyordu. 

Sasuke gördükleri karşısında sakince izliyordu, ama içinde eğleniyordu. Hoşuna gitmişti, bu kadar hızlı ve çabuk bir bayıltma, cidden iyiydi. 

Ağaca yaslanan çocuk ne olduğu anlamadan ağaca yaslanmayı bıraktı. Bir Sakura'ya, bir taraftan arkadaşına bakıyordu.

''Bana zarar verdiği ve kendimi koruduğumu ifade edeceğim bir bağırışma olmadan önce arkadaşını al git lütfen'' dedi Sakura, gülümsemeye ve nazik olmaya devam ediyordu. Bir taraftan kolunu gösterip işini ciddiye aldığını belirtiyordu. Çocuk tam bir şey söyleyecekken Sakura gözleriyle öfke saçtı ve onu susturdu. Çocuk arkadaşını alıp apar topar uzaklaştı. 

Sakura derin bir nefes aldı. Biraz homurdandıktan sonra ''Çantamı alıp gitsem iyi olacak'' dedi kendi kendine. Ona cevap verecek biri olmadığı için söyleniyordu, ne bilebilirdi ki.

Sasuke ortaya çıktı ve duvara yaslandı, bir taraftan elinde ki  Sakura'nın çantasını imalı bir şekilde gösterdi;

''Buna gerek kalmadı'' dedi sonunda.... 

YumrukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin