Met mijn plattegrond in mijn handen ga ik opzoek naar de meisje vertrekken. Om mijn vinger heb ik een sleutelring met daarop één sleutel, en een sleutelhanger waar mijn kamernumner op staat nmmr 33. Op de plattegrond zie je één groot die het school gebouw moet voorstellen daarna word er een groot veld afgebeeld, het is de open plaats van de campus het grootste gedeelte bestaat uit gras maar dat word in onderbroken met grindpaden in de realiteit zijn er ook tafels waaraan je in de pauze zou kunnen zitten. Daarna zie je op de plattegrond twee cirkels staan in werkelijkheid zijn het een soort torens van circa vier of vijf verdiepingen.
De torens zijn de vertrekken, alleen staat dat niet duidelijk aangegeven op de kaart waar de meisjes moeten.
Ik besluit iemand om hulp te vragen veel mensen waren er niet dus besloot ik maar de dichts bij zijnde persoon te vragen.Hallo, ik ben Sophie kun je mij miss vertellen waar de meisjes vertrekken zijn?
Het meisje leek mij te analyseren van top tot teen en ik meende een arrogant lachje te horen. Ik negeerde het maar toen ze begon met antwoorden.
"De meisjes vertrekken zijn aan de linkerkant, ik denk dat je het vast leuk gaat vinden"
Het laatste kwam dr nogal sarcastisch uit maar besloot het alsnog maar te negeren en zetten mij weg in naar de meisjes vertrekken.
Na enkele meters te hebben gelopen stond ik voor de deur, lang bleef ik er niet naar kijken want het was geen bijzondere deur. Ik liep naar binnen en keek om me heen ik meende een gek geurtje te ruiken iets wat ik niet helemaal thuis kon brengen, maar ik liep uiteindelijk door tot het einde van de gang als het goed is zou er achter deze deur een soort badkamer moeten zitten.
Ik liep naar binnen en keek rond er waren allemaal afgeschermde douch cabines waar je zou kunnen douchen met iets verder op een soort van zwembad kluisjes waar je "waarschijnlijk" je douch spullen in op kon bergen ik keek er rond en tot mijn schik zag ik ondergoed, niet zomaar ondergoed maar van een jongen! Ineens kon ik de rare geur van eerst thuis brengen ik zit in de jongens vertrekken!
Snel nadat ik dit opgemerkt heb gimg de bel de laatste lesbel van de dag, oftewel de bewoners "de jongens" kom waarschijnlijk hierheen! Snel begon ik met terug lopen naar buiten maar als ik er dan bijna ben...
Bots ik tegen iemand aan "een jongen weliswaar"
Met een rode blos om mijn wangen sta ik op, de jongen is daar nog niet aan toe gekomen waardoor ik de kans pak hem te bekijken.
Het is een vrij lange jongen met een vrij slank postuur met kastanje bruinen haren en groenblauwe ogen.
"Ben ik goed te zien" zegt de jongen sarcastisch als die opstaat.
De rode kleur die ik al op mn wangen had leek steeds erger te worden het brande bijna van schaamte.
"Nee, niet echt miss moet je me nog wat meer de tijd geven" antwoorde ik brutaal
Ik mocht dan miss vrij verlegen zijn maar ik was niet bepaald op mn mond gevallen.
"Ij ben tobias, mag ik je vragen wat je hier komt doen?" Zei die net een grijns
"Ehm ik ben Sophie, ik ben nieuw hier en was de weg kwijt"
Een tijdje bleef het stil uiteindelijk brak ik de stilte door simpel: ik weet inmiddels wel de weg dus ik ga maar bedankt. En voordat tobias kon reageren was ik al weg..
JE LEEST
Hersen Spinsels
RomanceNadat Sophie klaar is met haar middelbare school begint ze aan haar studie psychologie, geld ontbreekt er niet in haar familie waardoor, ze naar een van de beste scholen in Nederland kan gaan. Wat ze niet had gedacht was dat haar gênante eerste ontm...