Een tijdje bleef het stil uiteindelijk breek ik de stilte door simpel te zeggen : ik weet inmiddels wel de weg dus ik ga maar bedankt. En voordat tobias kon reageren was ik al weg..
《Tobias》
Ik kijk nog snel door de deur en zie het meisje nog weg benen, meestal praat ik niet met meisjes niet omdat ik verlegen ben maar omdat de meeste meisjes dan een slechte indruk krijgen. Ze denken blijkbaar dan al dat we een relatie hebben en word dan weer boos als ik weer met een andet praat, gewoon praat!
Toch leek dit meisje anders op welke manier weet ik niet maar iets zegt me dat ik haar wel wil leren kennen.
"Hey, tobias druk aan het nadenken" verschrikt kijk ik op en zie dat mijn beste vriend jasson naast me staat.
Ik ontwijk de vraag door hem te vragen mee te graan naar mijn kamer om te gamen. Gellukig stemt die er gewoon bij in.
《Sophie》
Waarom heeft dat meisje gelogen? Ik schaam me nu al de eerste dag dat ik hier ben, hoe gaan de volgende dagen er dan uit zien.
Inmiddels been ik ook naar de andere vertrekken die wel van de meiden zijn.
Eindelijk aangekomen bij kamer 33 doe ik de deur open. Mijn mind valt bijna open, ik wist wel dat de kamers al ingericht waren maar zo mooi had ik het niet verwacht! Ik sjouw al mijn spullen naar binnen en begin al een paar persoonlijke spulletjes neer te zetten in mn kamer.
Als dat gedaan is kijk ik voldaan rond het maakt het toch net af met mijn spulletjes. Ook daarna ruim ik al mn kleding in de kasten en ook als ik daarmee klaar ben besluit ik langs te gaan naar de kamer naast mij.
Ik he de laatste kamer van de gang dus er is maar een kamer naast mij. Ik klop aan bij de kamer naast mij, ik schik. Het is het meisje die mij in de maling nam."Hallo, is er iets"
Stom kijk ik voor me uit en begin dan te praten. .
" eh hey ik ben Sophie ik woon nu in de kamer naast mij""Jij bent toch dat meisje van net? Nog sorry daarvoor je bent niet de eerste die ik in de maling nam. Ik ben trouwens lissabet maar noem me aub lizz!!"
Ze nodigt me uit om naar binnen te komen en beginnen te praten, na een paar uur zegt ze dat we naar de kantine moeten om te gaan avond eten.
JE LEEST
Hersen Spinsels
RomanceNadat Sophie klaar is met haar middelbare school begint ze aan haar studie psychologie, geld ontbreekt er niet in haar familie waardoor, ze naar een van de beste scholen in Nederland kan gaan. Wat ze niet had gedacht was dat haar gênante eerste ontm...