'Vlasy sú korunou krásy.' To som čítal a počul už asi všade a nemôžem s týmto tvrdením úplne súhlasiť. Áno, vlasy tvoria neodmysliteľnú súčasť dokonalého vzhľadu, ale také oči mi prídu prednejšie. Dĺžku aj farbu vlasov si môžeme meniť ľubovoľne, ale pri očiach to nie je ľahké.
Alebo skôr nebolo, pokiaľ sa nezačali používať farebné šošovky, pretože niektorí ľudia začali byť nespokojní so svojou farbou očí a rozhodli sa trochu experimentovať.
Niekoľko ľudí je ale výnimkou, pri ktorých sa mi viac páčia vlasy ako oči. Ale tých je naozaj veľmi málo. Krajšiu farbu očí oceňujem kvôli tomu, lebo do sa očí pozerám častejšie a svojím spôsobom mi prídu cennejšie.
Ale zase sa dostávame k hlavnej téme, a to sú Harryho vlasy. Keby sa ma niekto spýtal, či viac obdivujem alebo sa mi páčia jeho vlasy alebo oči, neodpovedal by som. A dôvod je veľmi jednoduchý.
Keby som povedal "vlasy", skôr či neskôr by som nad tým toľko premýšľal, že by som svoje rozhodnutie potom oľutoval. A to isté aj s očami. Vlasy nádhernej čokoládovej hnedej farby zatočené do jemných a prirodzených kučierok, ktoré mu splývajú až na ramená a dotknúť sa ich prstami je proste dokonalé.
Na dotyk jemné, pevné, celkom husté, a keď raz do nich človek zamotá prsty, už nikdy v živote ich nechce vytiahnuť. A keďže sú dosť dlhé a pri veľa činnostiach *ehm, ehm* mu zavadzajú, gumičkou si ich viaže do jednoduchých malých drdolov, z ktorých sa mi podlamujú kolená. Je možné, aby si to vedel spraviť lepšie ako väčšina ženskej populácie?!
Asi áno.
A zelené oči pripomínajúce farbu čerstvo posekanej trávy, toho najzelenejšieho mechu, alebo akoby povedali iní ľudia, ako smaragdy. Stačí letmý pohľad do jeho očí, len kútikom oka na jednu sekundu, a máte pocit, že sa v nich stratíte. Že zrazu o tomto tajomnom mužovi viete úplne všetko, ale kiežby to bolo také ľahké...
Pri istých činnostiach *dvojité ehm ehm* mu ešte viac stmavnú a vtedy mám dokonca pocit, že sú čierne ako uhoľ a že sa pozerám do očí niekoho úplne iného. Ale stále sú to oči môjho sexom-posadnutého-milenca, ktorý rád trtká.
Čo vám poviem, aj keď z neho vlasy a oči robia celkom zlaté neviniatko, tá šelma sa v ňom proste nezaprie.
*zhlboka dýcha* PANEBOŽE, PROSÍM, NECH JE TO S TÝMI OSTRIHANÝMI VLASMI BLBOSŤ!!! AK JE TO PRAVDA, TAK MI MÔŽETE ZAČAŤ KOPAŤ HROB!!! #mŕtvaBex
Bex.
ESTÁS LEYENDO
20 Reasons Why I Fuck with Harry Styles
FanficVeľa ľudí môže povedať, že so svojou polovičkou prežili tú najkrajšiu noc, akú kedy zažili. Že je on/ona ten najlepší sexuálny patrner, aký existuje. Že ho nikto nikdy lepšie neuspokojí ako práve jeho partner. Ale to asi ešte nemali skúsenosť s chla...