Masal

125 10 0
                                    

        Yine sitede Cansu'yla dolaşıyorum. Yaz tatilinin son günlerini birlikte geçirmek istemiştik. Ama tabii ki Cansu vaktinin bir kısmını da Rüzgarla geçirmek istiyordu. Haklıydı tabii. Cansuyla vedalaştıktan sonra o rüzgarla buluşmaya gitti. Bende eve ... Sevgilisini görmeden veya sesini duymadan duramıyordu kızcağız. Bana da evde yapayalnız yorganın altına girip hayal ettiğim gibi aşk romanları okumak düşüyordu. Çok kişi ayarlamaya çalıştılar bana ama olmadı. Ben sevmem öyle... Benim kendim görüp aşık olmam lazım. Tam hayallere dalarken annem odama girdi. Karşı eve yeni taşınanları annem yemeğe davet etmiş ve benim ekmek almam lazımmış. İşte bende anca ekmek almaya giderim. Hızla bir kot bir bluz çektim üstüme. Cebime ekmek için yeterli parayı sıkıştırıp dışarı çıktım. Annem acele etmemi söylemişti. Bunun için koşmaya başladım. Ama farkettim ki bağcığım açılmış. Ona takılmamaya çalışırken önüme bakmadığım için elinde koli olan bir çocukla çarpışıp yere düştüm. Sen o kadar yere düşme diye uğraş , sonra gel bir çocuğa çarpıp düş. "Önüne baksana " diye bağırdım çocuğa. O tam  cevap verecekken aklıma acele etmem gerektiği geldi ve koşmaya başladım. Arkama dönüp bana bakıp bakmadığını kontrol ettim. Çocuk zar zor koliyi yerden almış, ayağa kalkmıştı. Arkamdan söyleniyordu. Onu arkamda bırakıp yoluma devam ettim. İçeri girince birkaç ekmek kapıp parasını ödemek için kasaya gittim. Biraz sıra vardı. Sıra bana gelince hemen parayı ödeyip çıktım. Eve doğru ilerlemeye başladım. Tam eve yaklaştım derken farkettim ki ters tarafa gelmişim. Oyalanmadan eve dönmeye çalıştım ama olmadı. Yorulmuştum, susamıştım. Biraz kaldırıma oturdum. Aklımdan ekmekleri yemek geçse de kendimi tuttum. Hava karardı. Yolumu ne kadar aradıysam da bulamadım. Sonunda karşıma tanıdık bir yüz çıktı.

Masal AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin