---- izzas prov ----
Nästa morgon vaknar jag av en lätt .....snarkning?
Japp på min högra sida ligger han där, världens finaste pojkvän och sover.
Han ser så fridfull ut så jag vill inte väcka han så jag lägger mig ner och bara tänker, tänker på allt.
På mina "föredrar", varför jag va så misslyckad. Tänker så mycket så hjärnan skriker och tårarna springer, springer ner för mina kinder.
---- Ogges prov ----
Jag vaknar av vad jag tror är snyftningar. Snabbt slår jag upp ögonen bär gårdagens händelser kommer upp i tänkarna.
"Izza?" Säger jag tyst
"Mm"
"Varför gråter du?"
Hon sätter sig rätt upp och kollar irriterat in i mina ögon
"VARFÖR JAG GRÅTER? VARFÖR JAG GRÅTER OGGE? JA DET BARA KANSKE KAN BERO PÅ ATT JAG IGÅR EFTER SÅ MÅNGA ÅR FICK VETA ATT JAG VAR ADOPTERAD, ATT MIN "RIKTIGA FÖRÄLDRAR INTE VILLE HA MIG? MEN DET ÄR VÄLL INTE SÅ KONSTIGT VÄM VILL HA MIG SOM DOTTER? EN SÅN FUL OCH MISSLYCKAD DOTTER SOM MIG? Efter det blev hon tyst, tårarna forsade ner som aldrig förr och hela hon skakade.
" Izza kolla på mig, du är inte misslyckad, och du det finns visst några som vill ha dig, Jag vill ha dig"
" me.e..N!"
"Nej inga men. Du är så jävla underbar och inte alls misslyckad på nått viss"
"Okej,"
Med det sagt kastade hon sig i mina armar.
" ska vi äta frukost?"
Frågade jag lugnt och fick en lätt Nickning tillbaks.
-------- kort kapitel -------
Sorry
För jätte dålig
Uppdatering
Men har verkligen
Inte haft några idéer alls och
Det har varigt så mycket med skolan men jag ska försöka bli lite bättre.
Nästa vecka åker jag till
Grekland så då blir det ksk
Inga kapitel vi får se.
PUSS
❤️
YOU ARE READING
~Förlåt mig~ | O.M |
Fanfiction"Ogge: förlåt izza det va inte meningen, snälla förlåt Izza: Det är försent ogge, du krossa mitt hjärta, du krossade det i tusen bitar"