Level 1.

8 0 0
                                    

Šel po ulici. Normální, že? Jenže on není normální. Má jedu určitou superschopnost.

Šla po ulici. Nešla sama. Tak to je novinka. Nebavili se. Že by záblesk naděje?

Aha je to kluk... A navíc už se zase baví...

Konec záblesku lidi. ,,hej, co je kámo? Ta je moje." Ušklíbl se na něho a chytl ji za ruku. ,,pff, ty? Je tě škoda." Zasmál se mladík a čekal na reakci. Druhý strnul. Probodl ho pohledem. ,,naser si" zavrčel. ,,ale, ale pejsek nám zlobí, co se děje pejsku?" Zasmál se provokativně. ,,já ti dám pejsku! Ty debile!" To už se druhý naštval. Nechtěl se tu mlátit, jenže on si o to tak moc koledoval.

Zaťal pěst.

,,au!" Mladík ležel na zemi a druhý co si momentálně třel odřené klouby, byl šťastný. ,,oh bože! Jsi vpořádku" přiběhla k mladíkovi ležícímu na zemi.

,,Katie, jdeme!" Přikázal. ,,ah! Trhni si, jsi strašně výbušný, byl by jsi schopný takhle praštit i mně?!" Křikla nazpět. ,,já tě jenom brá-" ,,dáma poroučí dost, odklusej" zachraptěl a přijal její pomocnou ruku. ,,ty!" Křikl její nový ex. ,,ty!" Zasekl se. ,,no, já co já?" ,,běž Luciene, nechci tě už ani vidět, to normálně mlátíš lidi na ulici?" Zavrtěla hlavou. A mladík, kterému pomohla vstát se jí chtěl zeptat. Už byla volná ne?

,,hele, ehm Katie, nechtěla bys třeba do kina, rande a tak..."

*plesk*

Ponaučení- nikdy nezvi čerstvě rozvedenou holku na rande. (Obvzlášť, ne když za to můžeš ty)

Jak pozvat holku na rande?Kde žijí příběhy. Začni objevovat