Cand m-am marit,adica am ajuns la varsta de 18 ani m-am deci sa schimb facultatea.
In curtea scolii cu niste ochelari speciali la ochi m-am intalnit cu o fata care arata destul de bine, doar ca nu stiu cum am ajuns sa ma lupt cu ea si tot nu stiu cum am avut niste puteri mari de luptator.
- Cum te numesti?? A spus ea.
- Ma cheama Jake. Dar pe tine?
- Ana.Ma tot gandeam eu daca tot mi s-au imbunatatit simturile de ce sa nu le folosesc in folos? Adica sa devin un super erou.
Dupa toate astea mergeam noapte spre casa cand a inceput sa ploua si mi-am dat seama ca vad mai bine in ploaie, asa ca m-am hotarat sa devin un super erou.Mi-am gasit un costum rosu cu un petic peste amundoi ochii.
Doar ca mai imi trebuia un nume,ma gandeam eu, ma gandeam si mi-am venit:
- ,,THE BLIND" adica orbul. M-am gandit la acest nume de erou deoarece nu pot vedea.- Am terminat costumul imi venea perfect asa ca m-am dus la un fierar care imi era prieten si l-am rugat sa-mi faca doua săbii faurite cu, cupru.
Dupa toate aceste lucruri vederea mea parca se agrava pe zi ce trece asa ca am luat o cupola mare am umplut-o cu apa si m-am bagat inauntru am inchis ochii si am inceput sa dorm.
Urmatoarea zi am vorbit cu Ana:
- Buna, auzi am vazut ca lupti bine ce ai zice sa fi coechipiera mea ca eroina??
- Presupun ca da!
- Deci batem palma? Am zis eu.
- Da, batem palma!