Prima greșeală

7 0 0
                                    

Parca pe zi ce trece ne intelegeam din ce in ce mai bine. Incepeam sa cred ca totul e perfect. Mi se parea ca tu vei fi singura mea iubire. Nu a fost asa...
Dupa cateva luni, am aflat ca tu, omul meu, "din prea mult dor" ai decis sa iti mai iei o iubita. Mi-ai recunoscut, mi-ai spus ca ati fost impreuna o saptamana, si a fost vorba de cateva saruturi si atat. Mi-ai spus totul cu atata usurinta...Dar totusi, in acea saptamana tu imi spuneai ca ma iubesti...In fiecare seara. ma minteai cu nerusinare.
In acel moment eram dezorientata. Nu stiam ce sa fac...nu stiam ce sa cred...Nu stiam daca te mai vreau, stiam ca te iubesc si atat.
Am hotarat sa iti acord inca o sansa...Erai schimbat, cel putin asta am crezut. Cu timpul au aparut alte probleme si distanta si-a spus cuvantul. Au aparut gelozii...neincrederea si-a facut simtita prezenta. Si tocmai tu, tu cel care m-ai inselat ti-ai pierdut increderea. Si nu sctiu daca era tocmai lipsa de incredere sau teama ca ma poti pierde? Stiai ca mereu o sa cer mai mult, stiai ca vreau tot ce e mai bun pentru mine si niciodata nu ma voi multumi cu putin.
In noiembrie, povestea noastra s-a terminat. Ce rost ar avea sa mint? Am suferit....eram distrusa. Dar, eram destul de puternica incat sa nu las sa se observe durerea pe care o simteam. Cineva mi-a spus mai tarziu "Vei ramane acea fata inocenta care voia sa para puternica, cand de fapt ea se rupea bucatica cu bucatica in interior".....
Revenind la subiect, omul care mi-a distrus sufletul m-a acuzat ca i-am inselat increderea.
"De cele mai multe ori, barbatul gelos nu este dat afara din casa de fidelitate. Ci culmea. Este dat afara din casa pentru infidelitate."
Sfat pentru cititorii mei: "Dacă te-a înşelat o dată, fii sigur/sigură ca o face şi acum".
Oamenii nu se schimba, dragii mei. Si daca o fac, e pentru scurt timp. Suficient timp cat sa te faca sa te intorci.

Jurnalul unei adolescenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum