Mesaj pentru fost

7 0 0
                                    

La mine treaba e diferita. Eu nu stau sa te iubesc in continuare dupa ce ti-ai batut taraba de mine. Iar daca prin absurd o fac, e pentru ca mai am o speranta pentru tine si vreau sa iti dai seama ca nu-s genul pe care vrei sa-l pierzi. Dar, odata ce m-ai adus in starea in care ma aflu acum, sa nu mai simt nimic pentru nimeni si sa nu mai vreau vreo relatie, ai belit pl cu mine. Pentru ca, daca printr-o minune vrei sa te intorci, iti mimez afectiune si te busesc cu curul de pamant imediat, cu fiecare ocazie, in fiecare zi, in fiecare ora. Iti dau sperante, iti arat ca tin la tine si dupa te las amanet. Ma joc cu mintea ta pana te aduc la nebunie iar dupa, am grija sa te fac sa vrei sa-ti tai venele pentru simplul fapt ca ai plecat si ai vrut sa ma folosesti ca plan de rezerva. Ma doare in cur ca nu-i bine sa fac asta, imi asum consecintele. Asa cum si persoanele care m-au jucat pe degete au facut-o. Ups ! Stai, nu si le-au asumat pentru ca eram fata buna  si cuminte iar ei n-au cunoscut latura asta a mea ... Ghinion, gunoaielor ! odata pornita nu ma mai opresti nici cu toata iubirea din lume. N-am buton de pornire-oprire iar daca as avea, cu siguranta doar eu as sti de el.

Jurnalul unei adolescenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum