PURL

47 1 1
                                    

Hikaye için kısa bi özet geçecek olursak ailesinin pek el üstünde tutmadığı kız  Beatrice'in şeytanla tanışma, şeytanla anlaşma yapması gibi konuları ele alan bi hikaye. Fantastik korkunç tarzlarda bir şey işte. Bunu daha önce bi forum sitesinde yayınlamıştım ama orada devam etmedim burada etmeyi düşünüyorum. Umarım beğenirsiniz ve düşüncelerinizi yorumlarla dile getirirseniz çok sevinirim. Keyifli okumalar!

GİRİŞ

Sahi herkes göründüğü kadar sıradan ve masum mu?

Bana kalırsa herkes farklı görünüyor sanki herkesin yaşamak için çabaladığı, farklı sorunlarla uğraştığı, mutlu etmesi gereken farklı insanlar olduğu bir hayatı varmış gibi oysa öyle değil..

Evet belki çoğunun sırları var belki şurada ki takım elbiseli, gözlüklü, sıradan adam karısını sekreteri ile aldatıyor belki şurada ki metalci kız sert görünümünün altında duygusal ve hemen hemen her gece yastığını gözyaşlarıyla ıslatan bir ergen barındırıyor ama hepsi aynı, hepimiz aynıyız.

Güneş doğduğunda çoğumuz okulumuza veya işimize gitmek için söylenerek fakat zorunda olarak hazırlanıyoruz eve döndüğümüzde tatmin edici bir akşam yemeği ve pek umurumuzda olmayan aile sohbetleriyle günü noktalıyoruz. Bazen aşık oluyoruz, arkadaşlarımızla tartışıyoruz, kimimiz egolarını tatmin etmek için kırılgan olmayan alaycı insan maskesini takıyor, kimimiz asosyal.. Mutlu muyuz? Aslında hayır. Farklı mıyız? Bence hayır.

Anne ve babamın söylediğine göre ben bencil, egoist, ukala, acımasız ve kıskanç aptalın tekiymişim oysa ikizim Alberta aksine benden daha olgun, yardımsever, iyi kalpli, masum bir melekmiş. Onların böyle düşünmelerine kızmıyorum bu ayrımcı tutumun oluşmasına ben sebep oluyorum. Alberta’nın uykuya daldığı saatlerde dışarı çıkıyorum, yalan söylüyorum, sigara içiyorum, alkol kullanıyorum, “Onlardan uzak dur” denilen tiplerle arkadaşlık yapıyorum. Alberta ise kitap okuyor, ders çalışıyor ve çay partileri yaptığı bir iki arkadaşı dışında kimseyle samimi olmuyor yine de her zaman güler yüzlü ve sevecen.

Ne olursa olsun sonsuza kadar değişmeyecek şeyler biliyorum; Alberta güne başlarken bugün ne olacak? Diye başlayamayacak ve birilerinden bir şeyler saklamanın heyecanını asla tadamayacak.

Her neyse girdap içinde oradan oraya savrulduğum akışıyla nefesimi kesen hayatım her zaman Alberta’nın tek eğlencesi sütlü çay olan hayatından daha enteresan.

PURLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin