Pazartesi sabahı

29 3 0
                                    

Bugün yine o nalet günlerden birisi . Nalet gün dediğim için anlamış olmanız lazım yani bugün pazertesi 9 saat okul var . Şimdi siz içinizde 9 saat okul nasıl çekilir diyosunuzdur çekilmiyo tabikide ama melekle mina sağolsun eğleniyoruz . Aaa tabi melekle mina kim diyceksiniz Melek ; işte hani bu görünmeyen varlıklar varya o .Mina ise ; Arafattaki mina .
(inanmadınız dimi şaka yapıyorum tabikide )
Melek le mina benim en yakın arkadaşlarım kendileri kardeşim gibi oldular herşeyimi bilirler . İkiside sarışın ,mina gözlük kullanıyo oda benden .
Biraz önce annem geldi .
" Tuana hadi kalk saat 7.30 yine geç kalıcaksın servise "
" offf anne bikere gitmesem nolur sanki "
"off onno bokoro gotmosom nolor sonko .Kalk dedim bidaha tekrarlatma istersen "
"off peki." (milletin kızı annesinin taklitini yapar bizimkide benim taklidimi yapıo ,ben diyorum bunların atalarında bi sorun var )
Annemin uzun ısrarlarları sonucunda kalkmıştım saate baktığımda ise saa daha 06.30 tu ve kafamı anneme çevirip tek kaşımı kaldırarak ;
" anne istersen bi göz doktoruna git gözlerin 828294959372628 derece bozulmuş olmalı " dedim
Annem ;"sen bi sus istersen o anne taktiği dedi " ( sanırsın savaşcı amazon kadını neymiş o onno toktogoymoss "
Annemden yine azar işitikten sonra üzerimi giyinmeye gittim bu arada bizim lisede serbest kıyafet giyiliyo .üzerime kısa kol siyah bir tişört altıma ise kot bir şort giydim sonra çantamı hazırladım .(hazırladım dediğime bakmayın bir defter bir kalem koydum ben en son ilkokul 4 te defter tutmayı bıraktığım için her ders için ayrı deftere ihtiyaç duymuyorum )
Daha sonra pembe konverslerimi giyip servis durağına kadar yürüdüm 5 dk falan bekledikten sonra servis geldi .
Servise bindim ve " Günaydın kızlar dedim "
Melek hariç herkes günaydın dedi melek ise ; "günaydın yakışıklım " demeyi tercih etti . (hemen sebebini acıklıyım ben biraz erkek gibi davranırımda )
Her neyse gelelim asıl mevzuya serviste en arka dörtlü koltuğa oturdum yine ( Bu kız dörtlü koltuğa tek başına oturuyisa çok şişmandır diye düşünüyosanız yanılıyosunuz çünkü ben şişman değilim kemiklerim iri ayrıca tek başımada oturmuyorum melek ben.mina özlem oturuyoruz )
Size serviste yaptığım bir malliktan bahsedeyim serviste arka koltuğa oturmamın sebebi yoldan geçenlere çarpılmış taklidi yapmam .Tamam belki çocuk değilim ama içimdeki çocuğu ortaya çıkarıyorum . Bir kaç kişiye çarpıpmıs taklidi yaptıktan sonra yoldan geçen hiç kimsenin olmadığını fark edinece yarım kalan uykumu serviste tamamlamaya karar verdim ve uyunaya başladım . Kafamın servisin camına vurmasıyla uyanmıştım . Okula gelmiş bulunuyoduk ayrıca ben söylemeyi unuttum sağlık lisesi öğrencisiyim . Herkes servisten inmişti serviste en sina biz kalmıştık birden sadonun hadi kızlar sesiyle irkildim ve servisten inerken ayağım takılıp herkesin içinde yere yapıştım .Melek ve Mina bana hunharca güldü bende ne bakıyonuz amk kaldirsaniza bakışı attım. Onlsrda anlamış olmalılarki "Bekle geliyoruz " dediler . Daha sonra okula geçtik kavgalı olduğumuz grupta tam takım gelmişti. Onları görünce içimde sürtüklere bak dedim . Yanlarındaki sarı kafa gözlerini ayırmadan bana bakıyodu.

------------------------------------------------------------------------------------------------
Biraz sonra neler olucak acaba yeni bölüm yarın gelicek
Beğendinizi yada beğenmediğinizi yorumlarda belirtirseniz sevinirim . Burada daha yeniyim eğer tavsiyede verirseniz çok iyi olur

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 07, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bazen Hayat ; Hassiktir Bu Da Mı RüyaydıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin