gidişinden bildim

149 31 28
                                    

Günlerden pazartesi, aylardan şubat ,yıllardan ise 2016 kisacasi 15.02.2016 ben kendimce mutlu bir kizim uzuntarlada yasiyorum yasim 14 canim birçok kez yanmis olmasina ragmen hep dimdik durdum icim,canim yansa dahi disariya hep gulmusumdur bir cok defa hastala ip hastaneye gittigimde bir cok kez sonucu negatif olan sonuclar alsamda hic yilmadim uzulmek icin cok genctim. Herneyse o pazartesi gecesi eglenmek amacli bir konusma grubu actik hepimiz konusup,sacmalayip,guluyorduk taki gruba o alinana kadar bu arada hikayemde onun ismine gerek duymuyorum her neyse o gruba alindi tanistik yasi 18mis esmede oturuyormus yakindi bizim buraya esmede sevdigim yerlerdendir neyse resmine falan baktim yakişikliymis ama arada 4yas var olmaz diyip kendi kendime guldum sonradan ben basta utandim sonucta tanimiyordum sonradan oda alisti bende alistim bayağa konustuk tam kafa dengimmiste sevdim hatta o aksam kanka demeye basladim falan grup disinda ozeldende konustuk cunku cok iyi kalpli saf bir kalbi olan cocuktu o herneyse bir muddet,zaman sonra bizim grup kapandi ama biz hala konusuyorduk hatta gece arayip bile konusuyorduk karnimiz agirana kadar konusup guluyorduk aslinda tam aşik olmalik cocuktu ama olmazdi taki beni sevdigini soyleyene kadar bana seni seviyorum dedikten sonra şaşırdım ama onunlayken mutluydum ve galba bende ona aşik olmaya baslamistim ve bir zaman sonra biz cikmaya basladik cunku birbirimize ask ile bakiyorduk gun gectikce benim icin oldugunu dusundum o benim icindi ben ise onun icindim artik kor olmustu gozlerim onun aşkindan inanmistim beni sevdigine,hic birakmiyacagina iste be canimdan cok sevmistim birbirimiz icin videolar yapiyorduk hayaller kuruyorduk esmede mangal yapicaktik ama ben et sevmedigim icin bana elleriyle o eti zorlada olsa yediricekti,koraoke yapicaktik,gitar kursuna gidicektik birbirimizi hic birakmayacaktik en onemlisi benim tuzlu kahvemi icicekti ben ondan onun yaninda oldugumda utanicagim degilde yaninda oldugumda icimdeki tum deliligi yasiyacagim,ben hasta oldugum icin benimle hasta olmasini istemistim tam 8gun her şey guzeldi ama ne niliyim soguktu belkide daha yeni olsugumuz icindir dedim bana kizdiginda hep alttan aldim kaybetmekten korkuyordum pardon kaybetmekten korkuyorum mu demistim? Kaybetmistim benden ayrilmak istedigini coktan soylemisti bile lan hani birakmiyodun beni o ise bende baligin suya,cocugun topa olan ihtiyaci gibi olmustu ona koru korune baglnmistim,inanmistim simdi ortada kalmis geceleri karanlikta icinde cigliklar atarak aglayan bir kiz olmustum...
Yazim hatalari icin ozur dilerim :)
İyi okumalar :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 07, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gidişinden BildimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin