Lakiesha kwam daar 18:00 aan ze stond voor de deur van Patrick en appte hem met ik ben er daarna belde ze aan en vervolgens kwam Patrick naar beneden de deur voor haar open doen en ging hij weer naar boven op zijn bed zitten Lakiesha ging ook naar boven en zat aan het einde van de bed Patrick vroeg dus je gaat de hele tijd zitten appen ben je hier voor gekomen of om met mij te praten?
waarop Lakiesha reageerde met wat valt er nog te praten je gelooft me toch niet
Patrick : wat bedoel je ?
Lakiesha : ltmr je weet toch niet wat ik bedoel.
Lakiesha wou net beginne over haar gevoelens voor patrick maar ze liet het los en besloot toch maar weer eens niks te zeggen tegen hem omdat ze niet wou dat hij misbruik ging maken van haar zwaktes die ze voor hem heeft.
Na een hele uur ruzie maken en discussie hebben en boos zijn begon patrick lief te doen met Lakiesha maar Lakiesha vond het niet zo leuk omdat ze zo graag wou vertellen hoe ze zich voelde maar ze kwam nooit uit haar woorden alleen via Whatsapp wanneer ze bij hem was voelde het goed maar kwamen alleen niet de juste woorden naar buiten die naar buiten moesten komen.
Vandaag was Patrick nog vervelender dan ooit Lakiesha wou weg maar ze kon niet weg want Patrick had de deur op slot gedaan en had der telefoon gepakt en aan de onderkant stuk gemaakt.
Hij zei of doen of je gaat weg zonder je telefoon Lakiesha speelde dom met wat doen?
Maar Patrick en Lakiesha hadden het al eens eerder gedaan dit jaar op Maandag 29 Februari 2016
Deze Avond Zondag 27 maart 2016 gebeurde het weer Lakiesha keeg steeds meer gevoelens hierna na paar uurtjes bijna 3 uurtjes later sinds dat lakiesha 6 uur daar aankwam liet Patrick haar pas om half 9 weg gaan.
Sinds dien wilt Lakiesha niks meer van een ander en wilt ze geen seks hebben want hij was haar eerste en de 2e waar ze het mee heeft gedaan en als het ooit weer zal moeten gebeuren of als ze het nodig heeft dan wilt ze dat alleen van hem.
Could never love another nigga, like i loved that nigga so if i can't have that nigga i'm better of with no nigga he is more than better for me.
Rond 10 uur kwam Lakiesha thuis aangelopen en wou direct douchen en liggen op bed ze wist niet waar aan ze moest denken maar ze moest even met der moeder eten kopen buiten Halfuurtje van huis zodra Lakiesha na 1 uurtjje weer thuis was ging ze gelijk eten, douchen en daarna vervolgens gelijk liggen ze wou nog op der telefoon gaan maar daar was ze te moe voor ze dacht de hele tijd aan hem en ja dat was nu ook de laatste dag dat ze hem zag want nu wou ze niks meer van hem horen ze wou hem niet meer spreken zien en van hem horen via via bij mensen die ze kende.
JE LEEST
Waargebeurd verhaal Is het een Fuckboy ?
Teen FictionLakiesha vind Patrick al een hele lange tijd leuk ze heeft Gevoelens en een diepe zwakte voor hem. Op een Maandag Ochtend rond 07:00 uur 's ochtends appte Patrick Lakiesha om naar hem toe te komen. Eerst wou Lakiesha niet omdat ze zelf naar school...