Patrick : Of later in de avond
Lakiesha : Ben Zuid kijk film met fam, Later in de avond heb ik geen sleutels.
Patrick : Dan kom ff snel aub is geen grapje eh pak bus naar dijkzigt en metro naar Gerdesiaweg ik haal je daar op.Lakiesha : Wij hebben geen sleutels van deze huis pas straks wnr we naar fissa gaan drm hoeft niet dankjewel.
Patrick : Kom dan nu
Lakiesha : Als je wilt praten bestaat app en bellen.
Patrick : Ga niet leuk doen anders kaap ik dit en zoek het uit wil je dat
Lakiesha : je kan bellen togh dan praten we zo
Patrick : Nee Kom
Lakiesha : Oke laat het dan maar Sgoed zo
Patrick : 10 min dan kan je weer gaan
Lakiesha : Je was me toch al vergeten en beter dan dit kan het toch niet meer worden het wordt steeds erger en slechter dan dat het al is.
Skott deze hele ding joh doei.
Patrick : Weet je zeker dan kom me niet appen als je gebruikt word of als er iets is of weer met insta nu heb je nog de kans.
Lakiesha : Mijn nicht wilt niet dat ik nu weg ga anders zal ik komen als ik noord was ben maandag weer noord, ze zag je app je staat opgeslagen als " P "
Patrick : Maandag ben ik weg hoor
Lakiesha : Ze had heel die verhaal al gelezen drm dan weet ze dat ik naar jou toe kom.
Awel anders dag wnr je er bent kom ik
Patrick : Dan zoek je het uit
Lakiesha : Oke isgoed
Patrick : Of nu of zoek het uit wat kies je ?
Lakiesha : Ai dan zoek ik het uit
Patrick : Doei
Lakiesha : Doei
Patrick : Kom me niet appen. ik meen het
Lakiesha : Oke Sgoed Pff
Patrick : Nee Kom Gwn Kom Aub
Lakiesha : Waarom doe je zo
Patrick : Kom aub Ff yusu
Lakiesha : Ennu zeg je weer Nee kom gwn ik mag toch niet ja ik ben yusu.
Patrick : Kom Gwn
Lakiesha : Of ik ga morgen naar noord kan ook niemand is bij mij thuis
Patrick : Zeg je gaat even naar je vriendin.
Lakiesha : Ik kwam net van buiten met me nicht me vriendin is weg ben vanavond misschien alleen hier 22:00 uur.
Pff Patrick het kan vandaag echt niet anders zal ik echt komen.
Patrick : Dan fiks iets dat je kan want je kan je lieg.
Lakiesha : Waarom moet ik altijd begrijpen als jij bv een keer niet kan maar kan jij het niet even begrijpen en accepteren dat ik vandaag niet kan voor 1 keertje omdat ik altijd naar je toe kom.
Patrick : Nee
Lakiesha : Geef mij een reden waarom ik zal liegen ?
Patrick : Laat dat liegen, kom gwn.
Lakiesha : Ik wil juist met je zijn nog steeds na alle shit maar this bullshit
Patrick : Dan kom je toch
Lakiesha : Ik kan nu toch niet als ik zo naar fissa moet gaan, je begrijpt het niet.
Patrick : Hoelaat is die fissa
Lakiesha : Of je wilt me niet begrijpen, 19:40
Patrick : Tot
Lakiesha : 23:00
Patrick : Tot hoelaat blijf je
Lakiesha : 22:00 anders 23:00 als iemand me brengt
Patrick: Kom na die fissa
Lakiesha : Pff dan wordt het toch laat, ik slaap niet noord ofso.
Patrick : Dus dan kom je na die fissa
Lakiesha : Endan?
Patrick : Pak je laatste metro
Lakiesha : Ik moet helemaal naar eind Charlois en hier stopt bus 22:00 uur die dat hier terug komt , Pff Patrick gedraagje ff man je geeft me echt stres.
Begijp en accepteer dat ik het voor vandaag niet meer ga redden en als je wilt app je iemand anders om te komen dat mag ook ik ga er niet boos om worden ai oke doe je ding wiep maar zoveel meids zoals je zegt jij bepaalt en wie in jou huis komt neuk ne allemaal lol oke en ik ben nietmeer op deze telefoon doei ................
JE LEEST
Waargebeurd verhaal Is het een Fuckboy ?
Teen FictionLakiesha vind Patrick al een hele lange tijd leuk ze heeft Gevoelens en een diepe zwakte voor hem. Op een Maandag Ochtend rond 07:00 uur 's ochtends appte Patrick Lakiesha om naar hem toe te komen. Eerst wou Lakiesha niet omdat ze zelf naar school...