" bosannya ! Aaaaaa !!",jerit Kris keseorangan sambil matanya kearah lain Dan menyebabkan ia terlanggar dua orang yeoja." ahhhh ",jawab yeoja itu sambil jatuh disatu curang yg besar.
" unnie !!! Unnie hajima ! Kristal cara sesuatu nae !",jerit seorang yeoja yg mencari sesuatu untuk menolong kakak nya yg jatuh dicurang.
" hajima ! Biar saya yg turun dekat bawah !",jawab Kris sambil turun berhati-hati.
" awak ! Berhati-hati !",kata kristal terhadap Kris.
" yah ! Ireonna~ ",jawab Kris menepuk pipi yeoja yg masih pengsan atas gara-garanya.
" unnie ! Ireonna ! Ni semua salah awak ! Kalau awak tak langgar unnie saya tadi mesti unnie bebaik je ! Tepilah saya nak bawak unnie saya balik !",tengking kristal sambil memegang erat tangan unnie nya.
" hajima ! Saya ada kawan untuk merawat unnie awak,bagi saya bawak unnie awak balik Dan awak ikut sekali.jangan risau saya bukan orang jahat",jawab Kris.rasa bersalah menyelubungi dirinya.
" okay ! Kalau unnie saya cedera ! Saya takkan maafkan awak !",jawab kristal.
[ Kris home ]
TOK ! TOK ! TOK !
" hun ~ pergi buka pintu",jawab namja dengan lembut.
" arrasseo !",jawab namja bernama hun atau nama sebenarnya oh sehun.
" nugu-- ! Hyung ! Waeyo ?",jawab sehun apabila melihat hyungnya mengangkat seorang yeoja pengsan Dan seorang yeoja yg kelihatan marah.
" nanti hyung cerita,sekarang bagi hyung masuk.",jawab Kris.
" n-nae, awak tak nak masuk ke ?",jawab sehun yg melihat yeoja tadi asyik renung Kris tajam.
" gwenchana ! Saya nak duduk dekat luar !",yeoja ITU pergi Dan duduk dikerusi batu.
The end~
Vote and comments