"Baek ? Dua tiga harini kau nampak mcm happy je ? Cuba kau terangkan dekat aku",jawab si capang sambil mengocangkan badan baekhyun.
"Yah ! Author-shii waeyo panggil yeol mcm tu ?,apa salah yeol ? Huwarghhh !",chanyeol mencebik sambil nangis.
"Dah telinga kau capang nak buat mcm mana ?",jawab author selamba.
" yeol handsome apa okay ?",jawab yeol.
"Hello~ hyung yg paling cool ditambahi muka yg kacak ni tau !",jawab Kris selamba.
" betul apa kris cakapkan tu ! Kris lagi handsome Dari kau !".jawab author.
" suka hati author lah ! Kalau author susah jangan cari yeol nanti !",jawab yeol tegas sementara author hanya ketawa mengekek ngan si galaxy XD.
" mcm aku kisah ! Dah ! Kau sambung balik watak kau arrasseo !".jawab author tegas.
" arrasseo !",jawab yeol.
"Baek cerita lah dekat aku ! Sampai hati kau kan !",jawab yeol merajuk.
" ye--
BAMMMMMM !!!!!
"Wahai setan durjana bangun lah nanti mula lah kelam kabut",ambik kau ! Kuali si d.o. dah berbunyi XD.
" arrasseo kyungsoo-ya~",jawab si sexy,amboi siap berlembut lagi dengan si burung hantu tu !.
" kalau kau rasa nak penampar Dari kuali kesayangan aku ni cubalah ulang lagi sekali !",ambik kau d.o. dah marah ! Habis lah riwayat author Π•Π.
" Hoi² tak payah buat drama dekat sini ! Sekarang semua bangun dan kau author,! Pergi sambung menulis",amboi kau xiumin mentang²lah kau sembuh sesuka hati je ckp dkt aku cam tu !
"Arrasseo !",jawab author.
Vote and comment Π°Π
YOU ARE READING
Don't Leave Me [ Exo ]
FanfictionKalau nak tahu lebih lanjut silalah baca ff ni ya ^^