KARŞILIKSIZ AŞK

104 5 2
                                    

Karşılıksız aşk nedemek bilir misiniz?
Karşılıksız aşk bir insanı canından çok severken o başkasını sevmesidir.

Her insan birini gerçekten çok sevmiştir.Sevmek kolaydır zor olan seveni bulmaktır.Ben mesela birini gerçekten çok sevdim ama o gözümün önünde en yakın kardeşimle sarıldılar en zor andır bu, onları görmek.
M

esela şu sözü çok severim.
"Kimseyi zorIa sevdiremezsin. Sevmiyorsa ve görmüyorsa içindeki ateşi, tek bir şey söyIeyebiIirsin. ‘Sen biIirsin’."
Sizde bir insanı sevmişsinizdir dimi? Fakat kesin o sizi sevmemiştir.. Aşk bu işte karşılıksız. Size bir hikayemi anlatım.
Ben bir çocuğu gerçekten çok sevmiştim ve dahala seviyorum.Hep onun için herşey yaptım. Onun için maçlara gittim.Up uzun yazı yazdım görüldü attı. Onun için koskoca okuldan çocuklardan yazılar yazdı onları doysaya koydum vermeyi düşündüm ama cöpe atacak diye korktum.
Peki noldu DEYDİMİ? Hayır...
O ise beni hep azarladı,neftet ile baktı,görmezlikten geldi koyudu bu bana ben onu canımdan çok severken.
Her gün 1 mesaj gelirdi. Oda şöyle
"Noldu sizin iş çıkıyor musunuz?"
"Evet sonunda" demek isterdim. Ben ise "Malesef bekliyorum.."
Demekten bıktım bana geri gelmen için elimden geleni yaptim ama gelmedi.
Ama siz napın biliyor musunuz?
Sevdiğinizi kesinlikle belli etmeyin.Çünkü anlıyor ki siz onu çok sevdiğiniz için kıyamıgcağınızı biliyor ve hep sizi kullanıyor sevin ama belli etmeyin eğer belli etmişsenizde. Artık çok geç...

Karşılıksız AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin