Πώς ξεκίνησαν όλα

33 5 0
                                    

*ΚΑΘΡΗΝ

Ήταν μια συνηθισμένη μέρα. Κλασικά σηκώθηκα, ετοιμαστικα και ξεκίνησα για το σπίτι της κολλητης μου της Ελένης ώστε να πάμε μαζί στο σχολείο. Στο δρόμο μας σταματήσαμε στα Starbucks για να πάρουμε καφέ και οι δύο πήραμε φρεντο εσπρεσο. Κάτσαμε σε ένα τραπέζι όση ώρα περιμέναμε να έρθουν να μας πάρουν τα αγόρια μας όπως κάθε μέρα. 10 λεπτά αργότερα η πόρτα του καταστήματος ανοίγει, δύο ψηλά αγόρια μπαίνουν μέσα και πάνε να παραγγειλουν. Αφού η παραγγελία τους είναι έτοιμη τα δύο καστανα με μελι ματιά αδέρφια έρχονται προς το μέρος μας. Ο Σαμ και ο Ντιν μας καλημεριζουν, μας φιλουν και ξεκινάμε για το σχολείο η αλήθεια είναι ότι βαριέμαι να πάω αλλά τουλάχιστον είναι Παρασκευή που σημαίνει ότι αύριο έχω γενέθλια. Σε όλη την διαδρομή σκεφτόμουν τι θα ήθελα να κάνω την επόμενη μέρα είναι κρίμα που αυτές οι σκέψεις χάνονται όταν χτυπάει το κουδούνι για την πρώτη ώρα όπου έχουμε μαθηματικά τα οποία σιχαίνομαι και πάντα καταλήγω να χαζεύω έξω από το παράθυρο ή να ζωγραφίζω τα τετράδια μου λίγο πολύ αυτό έκανα και σήμερα.
-Καθρην
Με φώναξε ο Ντιν και γύρισα για να μου δώσει ένα χαρτάκι που έλεγε " Με τον Σαμ λέμε να πάμε στο νέο κλαμπ θέλετε να έρθετε ?"εγώ και η Ελενα κοιταζομαστε, μου κάνει νόημα και γράφω " ναι τι ώρα ?" και του το δίνω πίσω. Μισό λεπτό αργότερα μου το ξανά δίνει "μιας και είναι Παρασκευή λέω να συναντηθούμε στης δέκα στο σπίτι της Ελενας και μετά να φύγουμε όλοι μαζί τι λέτε ?" δείχνω το χαρτάκι στην Ελενα και συμφωνεί οπότε γράφω ένα απλό "οκ" και του το δίνω ακριβώς την ίδια στιγμή χτυπάει το κουδούνι για διάλειμμα. Το υπόλοιπο της ημέρας περνάει αργά και βαρετά ίσως επειδή εγώ και η Ελενα ανυπομονουμε για το βράδυ. Ο Σαμ λέει πως ξέρει τον ιδιοκτήτη του κλαμπ και θα μας βάλει μέσα παρόλο που είμαστε 17 εκτός από τον Ντιν που έχει κλείσει τα 18 και για εμένα αυτό δεν θα αποτελεί πρόβλημα απο αύριο. Στο δρόμο για το σπίτια μας η Ελενα και εγώ συζητήσουμε για το βράδυ. Αφού άφησα την Ελενα σπίτι της συνέχισα για το δικό μου είχα αυτό το συναίσθημα ότι κάποιος με παρακολουθουσε γυρνάω διακριτικά...

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
Ελπίζω να σας άρεσε είναι η πρώτη φορά που ανεβάζω οπότε ελπίζω να είναι καλό θα ανεβάσω και το άλλο κεφάλαιο δοκιμαστικά αν δω ότι πάει καλά θα το συνεχίσω φιλάκια 😘

How My Life Changed After My Eighteenth Birthday Where stories live. Discover now