Και είδα ένα μελαχρινο ψηλό αγόρι να στρίβει στην γωνία. Μου φάνηκε είπα στον εαυτό μου και μπήκα στο σπίτι. Οι γονείς μου είχαν ετοιμάσει το τραπέζι έτσι κάτσαμε να φάμε το μεσημεριανό μας. Η μητέρα μου με ρώτησε πως ήταν η μέρα μου τις είπα όλες τις βαρετες πληροφορίες για το σχολείο και επίσης βρήκα την ευκαιρία να τους πω τα σχέδια μου για το βράδυ. Αφού φάγαμε την βοήθησα να μαζέψει το τραπέζι και μετά πήγα στο δωμάτιο μου ώστε να διαβάσω μιας και το βράδυ θα ήμουν έξω, αύριο θα ήταν τα γενέθλια μου όποτε πάλι θα ξενυχτουσα και μεθαύριο μετά από τόσο ξενύχτι πιθανόν να κοιμάμαι μέχρι το απόγευμα με λίγα λόγια δεν θα διάβαζα για το διαγώνισμα της Δευτέρας. Όταν επιτέλους τελείωσα η ώρα είχε πάει κιόλας εφτά δεν μπορούσα να πιστέψω ότι διάβαζα ιστορία για τρεις ώρες οπότε είπα να κοιμηθώ καμιά ώρα ώστε να είμαι ξεκούραστη το βράδυ. Αφού ξύπνησα άρχισα να ψάχνω το τι θα βάλω όχι ότι είχα και πολλές επιλογές αλλά τελικά βρήκα το τέλειο φόρεμα,μετά έκανα μπάνιο, στεγνωσα τα μαλλιά μου και άρχισα να ετοιμάζομαι. Την ώρα που έβαζα τις γόβες μου άκουσα το αμάξι του Ντιν να μπαίνει στο δρομακι έτσι κατέβηκα τις σκάλες βιαστικά, αποχαιρετησα τους γονείς μου και άνοιξα την πόρτα.
* ΝΤΙΝ
Βγαίνω από το αμάξι και βλέπω την πόρτα να ανοίγει και από μέσα να βγαίνει η Καθρην πιο όμορφη από ποτέ φορώντας ένα μαύρο κοντό φόρεμα και από πάνω ένα μαύρο δερμάτινο μπουφάν, τα μαλλιά της πιασμενα σε μια ψηλή αλογοουρα και τα μάτια της να λάμπουν κάτω από το φως του φεγγαριού ήταν ταν απίθανη σαν άγγελος. Είχα μείνει άφωνος η μόνη λέξη που κατάφερα να της πω ήταν ουαου, της άνοιξα την πόρτα και ξεκινήσαμε για το σπίτι της Ελενας.
*ΚΑΘΡΗΝ
Ο Ντιν φάνηκε να εντυπωσιαστικε με είδε ελπίζω σήμερα να καταφέρω να του πω ότι είμαι έτοιμη για να κάνουμε το επόμενο βήμα. Η Ελενα και ο Σαμ ήταν ήδη έξω όταν φτάσαμε μπήκαν μέσα και ξεκινήσαμε για το κλαμπ. Η Ελενα με κοιτούσε επίμονα και νομίζω κατάλαβε ότι σκέφτομαι να μιλήσω στον Ντιν και είμαι σίγουρη ότι με το που θα κατέβουμε θα με ρωτήσει για αυτό. Το κλαμπ είχε πολύ κόσμο και ωραία μουσική νομίζω ότι τώρα είναι καλή στιγμή να μιλήσω στον Ντιν αλλά πρώτα χρειαζόμουν ένα ποτό έτσι πήγα στο μπαρ. Ο μπάρμαν γύρισε προς το μέρος μου <<τι θα πάρεις >> με ρώτησε <<δύο σφηνακια τεκίλα >> πιάνει δύο ποτηράκια και τα γεμίζει <<ορίστε >> για κάποιο περίεργο λόγο ο μπάρμαν μου φαινόταν γνωστός αλλά δεν έδωσα σημασία ήπια τα σφηνακια και γύρισα πίσω στην παρέα μου που τώρα κάθονταν στον γωνιακό καναπέ <<γιατί άργησες τόσο >> με ρώτησε ο Ντιν <<Ντιν μπορώ να σου πω λίγο ?>> <<ναι έλα πες μου >> <<δεν πάμε κάπου πιο ήσυχα >>
*ΝΤΙΝ
<<θα σε περιμένω έξω>> της είπα και βγήκα έξω. Σκέφτηκα πως μιας και ήθελε να μιλήσουμε να την ρωτουσα αν θέλει να προχωρήσουμε τη σχέση μας. Νιώθω λίγο άγχος για το τι θα απαντήσει και αν πει όχι τότε τι θα της πω ? έχουν περάσει μερικά λεπτά και δεν έχει βγει ακόμα έξω έτσι μπαίνω ξανά μέσα και αρχίζω να την ψάχνω όταν την βρίσκω να μιλάει με τον μπάρμαν.
*ΚΑΘΡΗΝ
Την ώρα που σηκώθηκα για να πάω έξω η Ελενα με τραβά ξανά κάτω << ο μπάρμαν σε κοιτάζει επίμονα >> ψιθύρισε στο αυτί μου <<είσαι σίγουρη ότι κοιτάζει εμένα?>> <<ναι σου λέω είναι και νοστιμουλης >> << σιγκεντρωσου έχεις αγόρι και εγώ το ίδιο >> σηκώθηκα και πήγα στο μπαρ <<συγνώμη γνωριζόμαστε από κάπου?>> << δεν νομίζω ότι ο χώρος είναι κατάλληλος για αυτή την συζήτηση ακολούθησε με και θα σου εξηγήσω τα πάντα >> παραξενευτικα από την απάντηση του αλλά είμαι περίεργη και τον ακολούθησα. Βγήκαμε από την πίσω πόρτα του μαγαζιού.
*ΝΤΙΝ
Την είδα να του μιλάει και μετά να βγαίνουν μαζί από την πίσω πόρτα τι υποτίθεται ότι σημαίνει αυτό μήπως με απαταει? μήπως παίρνει ναρκωτικά και αυτός είναι το βαπορακι της? Πάντως ένα πράγμα είναι σίγουρο θα τους ακολουθήσω.
*ΚΑΘΡΗΝ
<<καταρχήν το όνομα μου είναι Κλάους >> << χάρηκα εγώ είμαι η Καθρην >> είπα και άπλωσα το χέρι μου για χειρονομία αλλά ο Κλάους την αρνήθηκε <<ξέρω ποια είσαι Καθρην γιατί νομίζεις ότι σε παρακολουθώ >> τα λόγια του με ανατριχιασαν τι εννοούσε με το σε παρακολουθώ? <<Καθρην τι συμβαίνει εδώ?>> σκατα είχα ξεχάσει τέλειος τον Ντιν << Ντιν δεν είναι αυτό που νομίζεις >> <<αλήθεια γιατί εγώ νομίζω πως με αφήσεις να περιμένω έξω ώστε να φλεταρεις με τον μπάρμαν >>...
Πείτε μου στα σχόλια αν σας άρεσε αυτό το κεφάλαιο και αν θέλετε να το συνεχίσω. Θα με βοηθούσε πολύ η γνώμη σας. ;-) ;-) ;-)
YOU ARE READING
How My Life Changed After My Eighteenth Birthday
FantasyΜπορεί να σας φανεί περίεργο αλλά η ζωή κάποιου αλλάζει μετά τα 18. Στους περισσότερους αυτή η αλλαγή είναι πιο νορμάλ σε εμένα όμως όχι και τόσο. Πάντα πίστευα ότι ήμουν διαφορετική αλλά ποτέ τόσο πολύ όσο την ημέρα που έκλεισα τα δέκα οχτώ.