Πριν πάω να κάτσω μαζί του στο κρεβάτι πήγα στο μπάνιο ώστε να βρεξω μια πετσέτα για να περιποιηθω τις πληγές από τον καυγά που είχε πριν λίγο. Ο Ντιν έβγαλε έναν παραπονιαρικο ήχο όταν ακουμπησα τη πετσέτα σε μία από τις πληγές του έπιασε το χέρι μου σταματοντας με από αυτό που έκανα και με ανέβασε στα πόδια του. Άρχισε να με φιλα με πάθος όπως κάνει πάντα <<σαγαπαω>> είπα μέσα στο φιλί και μας ξαπλοσε στο κρεβάτι <<θες να >>δεν τον άφησα να τελειώσει την πρόταση του και ενευσα.
* Ελενα
Με τον Σαμ τα φτιάξαμε λίγο πιο μετά από ότι η Καθρην με τον Ντιν, πρώτη φορά νιώθω τόσο ωραία με ένα αγόρι μάλλον επειδή ο Σαμ δεν είναι σαν τους άλλους λίγο κλισέ το ξέρω αλλά είναι αλήθεια όταν ήμαστε μαζί ξεχνάω όλα όσα με απασχολούν, είναι τόσο γλυκός και τρυφερός. Είχαμε μέρες να βρεθούμε μόνοι μας οπότε σήμερα έχω σκοπό να το εκμεταλλευτω. Πέρασε η ώρα και δυστυχώς πρέπει να φύγω <<είσαι σίγουρη ότι δεν θες να κοιμηθείς εδώ απόψε ?>> <<αγάπη μου το ξέρεις πολύ καλά ότι αν μείνω εδώ το μόνο που δεν θα κάνουμε είναι να κοιμηθούμε και εκτός από αυτό είμαι η κάλυψη της Καθρην >> << καλά αλλά την επόμενη φορά θα σε κρατήσω με το ζόρι να το ξέρεις >> είπε και ντυθηκαμε. Καθώς μπαίναμε στην αυλή του σπιτιού μου παρατήρησα ότι όλα τα φώτα ήταν κλειστά ευτυχώς γιατί θα χαλούσε το "σχέδιο" μας.
* ΚΑΘΡΗΝ
Ξύπνησα στην αγκαλιά του έτσι θα προσπαθήσω να φτάσω το κινητό μου, απέτυχα και πριν το καταλάβω βρισκόμουν ξανά στην αγκαλιά του δυστυχώς δεν κράτησε πολύ γιατί το κινητό μου άρχισε να δονητε πάνω στο γραφείο. Σηκώθηκα για να το σηκώσω <<χρόνια πολλά αδερφουλα!!! τι κάνετε>> <<ευχαριστώ Ελενα!!! Βασικά μόλις ξυπνησαμε>> << ωραία για έχεις λιγότερο από ένα τέταρτο για να έρθεις από εδώ πριν ξυπνησουν οι γονείς μου>> << τώρα ντύνομαι και έρχομαι>> << ντύνεσε ουουου>> << Ελενα όχι τώρα>> << καλά καλά βιασου>> ώσπου να κλείσω το τηλέφωνο ο Ντιν βρισκόταν πίσω και κρατούσε ένα όμορφο κουτάκι <<χρόνια πολλά πριγκίπισσα μου!!!>> ανοίγω το κουτάκι και βλέπω ένα ασημένιο βραχιόλι με τα αρχικά μας <<λοιπόν σου αρέσει?>> <<είναι τέλειο το λατρεύω σε ευχαριστώ>> παίρνει το χέρι μου και περνάει το βραχιόλι στον καρπό μου είναι πραγματικά τέλειο. Ντυθηκαμε και μπήκα στο αμάξι. Στην διαδρομή σκεφτόμουν το ποσό τέλεια ήταν το χτεσινό βράδυ και το τι θα έλεγα στην Ελενα επειδή είμαι σίγουρη ότι δεν το έχει ξεχάσει. Η Ελενα με περίμενε στην πόρτα έτσι φιλισα τον Ντιν βιαστικά και έτρεξα κατευθείαν στο δωμάτιο της Ελενας για να βάλω πιτζαμες και να ξαπλοσω στο κρεβάτι η Ελενα κάνει το ίδιο και έτσι τώρα απλά περιμέναμε να έρθουν να μας "ξυπνησουν" <<λοιπόν...>> << τι λοιπόν ?>> << τι έγινε εχτές?>> το ήξερα ευτυχώς είχα προετοιμαστει << ήταν υπέροχα με κοιτούσε συνέχεια στα μάτια και η όλη φάση ήταν απεριγραπτη>> << μπράβο αδερφουλα χαίρομαι για εσένα >> η Ελενα και εγώ ήμαστε μαζί από μικρά έτσι είμαστε σαν αδερφές. Με τούτα και με εκείνα μας πήρε ο ύπνος. Οι γονείς μου είχαν κανονίσει να έρθουν για να μου κάνουν έκπληξη αν και εγώ το είχα καταλάβει δεν τους λες και διακριτικους ήρθαν στο δωμάτιο και μας έβγαλαν φωτογραφίες πριν και μετά που ξυπνησαμε σβήσετε την τούρτα, μου ευχηθηκαν και επιτέλους κάτσαμε όλοι μαζί να φάμε πρωινό δεν είχαμε φάει τίποτα από εχτές. Μετά το πρωινό πήγα επάνω για να μαζέψω τα πράγματα μου και να φύγουμε θέλω τόσο πολύ να πάω σπίτι και να κάνω μπάνιο.
Γειά σας!!! Άλλο ένα μικρό κεφάλαιο λόγω των εξετάσεων. Ελπίζω να σας αρέσει και καλή επιτυχία σε όσους δίνεται ;-)
YOU ARE READING
How My Life Changed After My Eighteenth Birthday
FantasyΜπορεί να σας φανεί περίεργο αλλά η ζωή κάποιου αλλάζει μετά τα 18. Στους περισσότερους αυτή η αλλαγή είναι πιο νορμάλ σε εμένα όμως όχι και τόσο. Πάντα πίστευα ότι ήμουν διαφορετική αλλά ποτέ τόσο πολύ όσο την ημέρα που έκλεισα τα δέκα οχτώ.