Merhaba ben Taylor 17 yaşımdayım. Boyum 1.71 ve beden ölçülerim 82-58-89 olmuştur ve bununla övünmeyi hep sevmişimdir. Göz rengim bana göre yeşil ama diğerlerine göre mavi henüz bunun bir yolunu bulamadık ama bana ikisinin de yakıştığını düşünüyorum. Biraz kendini fazla beğenmişimdir ve derslerle alakam var mı yok mu belli değildir ama zekiyimdir de. Ailemin zengin olması nedeniyle bir kolejde okuyorum ve popüler biri sayılırdım. Ama kızların benimle arkadaş olmak yerine benim düşmanım olmayı tercih ederler. Kızlarla geçinemiyoruz sanırım çok güzel olmamdan ve galiba ukala olmamdan. Ama ben buyum ve bununla mutluyu eğer böyle biri olmazsam ezik biri olurum değil mi? Okulda tek iyi anlaşabildiğim kişiler ‘erkekler’ bazıları uçkuru için geliyor ama s*ktir edin. Ama bazı seçilmiş arkadaşlarım var onlarla aram çok iyidir. Onları severim.
Ah yine başlıyor sabah daha 6 ve ben kalkıp okula gitmek için hazırlanıyorum. Bir şort giydim üstüne karnı açık üstüme yapışan dar bir badi giydim. Şorta askı takarak boynumdan geçirdim ve beyaz topuklu ayakkabılarımı giyip çıktım. İçimden geçiriyordum ‘Ne kadar zaman oldu biriyle yatmayalı?’ 5? 6? Gün ? bilmiyorum ama ihtiyacım vardı. Bir gün hamile olarak gelsem annemle babam bana parayı verip ev alıp büyütürlerdi çocuğu o derece yani. Ben de nefretimi böyle veriyordum ama zaman geçtikçe zevk vermeye başlamıştı. Ve güzeldim de ben değil erkeler bana geliyordu. Hatta bir gün bardan çıkarken bir kız bana teklif etmişti ama stilime uymuyordu bende reddettim. Şoför beni bekliyordu ve bana yiyecekmiş gibi bakıyordu adeta kurtarıcım gibi gelmişti. Kapıyı açmasını söyledim. Geçerken kalçalarımı hafifçe ona değdirdim. Yerine geçti.
“Efendim bugün harika gözüküyorsunuz.” Her zamanki olaydan sonra bana iltifatlar yağ çekmeler falan. Bunları biliyoruz Şoför Mike. Yolda konuşmadık. Okula geldiğimizde pantolonunun önü dikkatimi çekti ve
“İnme.” Diye söyleyiverdim. Elim aletine doğru gidiyordu ve sıktım. Sıktım. Ve bingo boşalmıştı. Gıcıklık olsun diye kapımı açmasını söyledim ama açamazdı ama açmak zorundaydı. Islak ıslak kapıyı açtı ve ona böyle eziyet çektirmek hoşuma gitmişti. Ah erkeler yine uçkurunuza yenik düşüyorsunuz.
Öğle arasındaydık. Yemekhaneye oturmuş konuşuyorduk. Yanımda Ted karşımda Matt ve Matt’in yanında da Adam vardı. Bu çocukları seviyordum bu çocuklar diğer erkeklerin aksine benimle yatmak için konuşmuyorlardı arkadaş olmak için konuşuyorlardı. Yemeklerimizi yedik ve sınıfa doğru çıkarken ben lavaboya gitmek istedim onlar sınıfa doğru giderken bende kızlar tuvaletine doğru yürürken karşıdan tanrının oğlu denilebilecek yakışılılıkta biri geçti yanımdan. Ve giderken arkasını dönüp bana baktığına adım gibi emindim. Saçları altın sarısı gibiydi ve çok tatlıydı ya da sert demeliyim.
Tanrıya şükürler olsun okul bitmişti. Beni almaya sevgili evimizin şoförü Mike gelmişti. Ben ona gece rüyalarımda Tatlı Mike diyorum çünkü rüyalarımda oturup çikolata yiyoruz ya da sürüyoruz her neyse. Beni eve bırakmıştı.
Sabah yine lanetler okuyarak saati kapatmaya çalışsam da ses saatten gelmiyormuş telefonumdan geliyormuş. Uykulu gözlerle baktım ama ekrandaki kişiyi tanımıyordum.
“Alo?”
“Aşağıya gel küçük hanım.” Küçük hanım? Ne sanıyordu bu çocuk kendini şaka mı bu aşağıya gel de ne demek oluyordu eğer bu şakaysa bunu yapan ancak pis Adamdir.
“Adam sen misin? Şu an şaka kaldıracak durumda değilim git uyu ve 1 saat sonra okulda yap şakanı.”
“Dııt dıııııııt dıııt” bu sikimde ne telefonu yüzüme mi kapatmıştı. Hışımla yataktan kalktım ve odamın camına koştum aşağıda olan kişinin Adam değil de dün okulda gördüğüm sarışın çocuk olduğunu fark ettim. Pembe geceliğimin üstüne sabahlığımı giyip hemen aşağı indim geceliğim dizimden 10 parmak yukarda ve sabahlığımın da o boyda olması biraz kötü bir tesadüftü. Aşağı indim ve
“Sen de kimsin? Ve benden ne istiyorsun? Beni nasıl buldun?”
“Hey güzelim sakin ol.” Sırıtmıştı ve bu onu tatlı göstermişti.doğruyu söylemek gerekirse yakışıklıydı. Konuşmasına devam etti.
“Seni okuldan buldum. Kime seni tarif etsem seni tanıyorlar ve telefon numaranı bulmam zor olmadı. Senden istediğim şey ise bir randevu. Eğer gelirsen ancak o zaman kim olduğumu öğrenirsin.”
“Daha çok beklersin sen.” Diyip gülerek çıktım. Hayır sinirden gülüyordum. Üzerine kalıbımı basarım ki çıkarken kesinlikle bacaklarıma bakıyordu ıslık öttürmesinden belliydi bu. Bu aptal benden ne istiyordu ?