Este pred tym PREPACTE ZA CHYBY A VYNECHANE PISMENKA PROSTE KLAVESTNICA...
Volám sa Mary , mám 22 rokov a chcem sa svami podeli o moju dobrodruznu minulost ktorá je plná lásky , ziarlivosti , túzby aj radosti a smútku .
Stalo sa to pred 5 rokmi ......
Uaaaaah dnes som sa tak úasne vyspala . ( vstane pozrie sa do zrkadla ) Omg dnes mám 17 hmm. Starnem . ( Spoza izby vykukne Maryna mama . ) Pockááj , Mary vidím tvoju vrásku je to zlé . Ale mama nerob si srandy táto téma je vázna . No Mary pozri na mòa vidí nejaké vrásky? ( Mary sa pozrie na maminu tvár plnú make-upu ) No mami ani nie ale fakt èo za èaro si si dala na tvár . No to by si chcela vedie ale , to je tajné . ( chví¾u na seba pozerajú a potom . Smiech) hahahaha. No Mary predovetkým vetko najlepie .... Ïakujem Mami looove youuu . Hih mee tooo . No ale chce ís dnes do koly ? Hmm ani nie . No ták ty to zvládne . Veï hej ....
( Otvára dvere do brán koly ) .
Jéeeee ahoj ( ozvala sa dobrá kamoka ) Kika tak lásko veckooo najlepie . Dík Nora Prisla ? ( dalia kamoka Mary a Kiki)
Nie je chorá ale poslala po mne darèek pozri je to aj o domnòa . Wau to je MP3 vy ste ialené tuto vec budem urèite pouíva . Ano a kedze viem ze más rada hudbu a hlavne hip hop dala som tam nase naj piesne . Joj dïikyy Kika . Tak pod, ideme do triedy . Och Kika znova tie trápne ksichty . Ja viem Mary prezime to . Smiech ...
Posledná hodina
Mary? Más dnes tréning ? Jop . A co Filip ?
V poho milujem tu moju bandu o 4 mesiace ideme na velkú súta . A rozhodli sme sa e si dame na tanci naozaj zálezi . Prosím ta kazdy jeden tanec bol uzasný a ty a tvoja skupina ste naj . No len keby to vedeli aj nasi spoluziaci ... Preco sú taký ako bez mozgu ? Videla si dnes Leonu ? Ako sme sa zabávali a ona sa tak hnusne zatvárila. Mary ? Budem grca ... ( hahaha) ...
Tréning
( sedí v atni a èaká. ... )
Cau (pozdraví sa jeden z bandy) Mary.
Cau Martin kedy príde Ala ?
Fú neviem ona ma prís aj z Filipom a Gregom . A ostatný? Neviem .
Jé Nazdar vospolok ahoj (odpovedia Mary a Martin Anite. )
Tak aky ste mali den ? No Anit na pi*u . Oouuu a ty ? Mary? Ale nic výnimocné nuda.. A ty ?( Naraz sa pýtali Mary a Martin) Hej dnes mám rande . Ale co ? ( zachmuril sa Martin) a ( Mary sa spýtala ) Noo nebodaj nám tu niekto ziarli . (vsetci smiech) a (Martin odpovedal) Nooo Mary troskuu . A (znova smiech) Martin neboj ja a aj tak ta lúbim (Anita objala Martina) . Nooooo ahojte milácikovia ( z dobrou naladou v leteli Ala s Filipom a Gregom do dverí ) a potom sa vsetci pozdravili...
YOU ARE READING
Tanec moja túžba
RomansaAhojte toto je moj prvy vymysleny pribej . Prijemne citanie :)