Verhuizen... Deel1

64 3 8
                                    

Sorry dat ik niet eerder beginnen was, maar hier komt het 1e hoofdstuk.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nathalie POV

'Nathalie, kom nou anders zijn we te laat voor het vliegtuig!  "ja hoor mam...     Weet je waar ik no zo'n hekel aan heb?  Nou aan mn stiefmoeder.  Ze doet zo bazig en denkt alleen aan zichzelf.  Nu bijvoorbeeld, ze gaat gewoon verhuizen naar Londen terwijl ze hier zo'n goeie baan heeft en ze houd niet eens rekening met mij. Ik wil hier niet weg.  Niet dat ik het hier fijn heb ofzo maar ik woon hier al 19 jaar van mijn leven en dan moet ik opeens weg. "Nathalie nu!!!  "ja ik kom al!    Ik pakte mijn koffers en ging naar beneden, daar stond mn stiefmoeder al te wachten met mijn broertje.  " waar bleef jij nou?    "ik was even aan het nadenken.  " ja dat doe je wel vaker, denk ook eens aan mij!  " ik denk altijd aan jou, maar jij denk nooit aan mij!! Waarom moesten we zo nodig verhuizen?  "niet zo'n grote mond tegen je moeder!  "je bent mn moeder niet! "ohjawel ik heb je opgevoed omdat dat andere mens je liet zitten en omdat je vader overleden was.  Anders was je hier niet meer geweest!   " het zal wel, maar denk maar niet dat ik je ooit nog mama of mam zou noemen.  "kan mij niks schelen.  We stapte in de auto en ik zag dat mijn broertje een beetje geschokt was van wat er net gebeurt was. Dat snap ik best wel want hij is nog erg jong en hij heeft alles mee moeten maken.  De dood van zn vader....Wat mij eigenlijk niks kan schelen.  Hij was altijd maar bezig met de stiefmoeder. Altijd nooit aandacht voor mij of mn broertje.   Maarja wat kan ik er nu toch aan doen.  

Ik pakte mn mobiel en keek op twitter, niet veel nieuwe tweets. Maar dat komt ervan als maar 10 mensen je volgen.  

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-Op het vliegveld   

"Snel opschieten anders komen we telaat.  Mn stiefmoeder sleurde mn broertje mee en ik liep achter ze aan. Ik pakte mn ticket en paspoort en checkte in.  Daarna liep ik door de douane.  Ik volgde mijn stiefmoeder naar het vliegtuig en ik begeleden me naar mn plek.Ik had expres gevraagt of ik niet bij mn broertje mocht zitten want hij wordt nogal misselijk in het vliegtuig.  Dus ik zat alleen vooraan en mn stiefmoeder in he midden mn broertje. Ik keek uit het raam en wachtte tot het vliegtuig vertrok maar opeens hoorde ik achter me gerommel. Ik keek en zag dat er drie jongens gingen zitten een met bruin haar en krullen, een met zwart haar in een kuifje en een met een beetje kaal haar.  De jongen met krullen knipoogde naar mij en ik draaide me weer om.  Maar gelijk daarna werdt ik op mn schouder getikt.  " wat is er?   "mag ik hier komen zitten.   Vroeg een jongen met bretels.  "ja hoor er zijn toch nog twee plekjes vrij. "okee bedankt....    "HEEY LOUIS IS DAT JE NIEUWE VRIENDINNETJE?    schreeuwde een jongen met blondhaar.  "NEE NIALLER DOE NORMAAL MAN!  "oh dan mag ik vast naast haar zitten.  Hij duwde de jongen die blijkbaar Louis heette opzij.  "hoi wie ben jij?  " umh ik ben Nathalie en jij?  "ik ik heet Niall de jongen met aardappel hersenen! " je meent het?  "nee ik heet Niall, leuk je te ontmoeten "ja, okee mag ik nu rustig zitten?  "ja hoor sorry.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

okee ik moet iets bekennen, ik kan echt niet schrijven. Maarja ik schrijf lekker verder. Maar even een vraagje, zouden Niall's hersenen van aardappelen gemaakt zijn?

Rollen die nog vrij zijn:

Zayn gf: perrie

Louis gf: Eleanor

Liam gf:

Een oud vriendin van Louis:

Xxxx thankyouall

NiNa, Nazza or Narry?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu