SELAMAT DATANG!!

151 10 4
                                    

3 bulan sebelum berhijrah ke Jepun

"XION How are you dear!?"Soal Sally kepada anak buahnya.

"Im fine aunty!"Mirian gembira mendengar suara auntynya yang jarang di ketemui.

"I want ask you something!?"Tanya sally kepada anak buahnya itu.

"Yes aunty!"Mirian tunggu soalan dari makciknya itu.

"I want you come Jappan and live with me,aunty ask you mom her say ask to you dear"umpan Sally.

"Ano....aunty i want but.. i have tell my teacher about the tranfer a school firts"Mirian beritahu Auntynya.

"Ok..i wait.. about Jappan school give me handle just tell me when you ready come here!"kedengaran Sally begitu seronok rancangan dia berjaya.

___________________________________

Xion Mirian sekarang berdiri di pintu pagar asrama berwarna biru itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Xion Mirian sekarang berdiri di pintu pagar asrama berwarna biru itu.Di perhatikan pintu pagar besar itu.Mirian tidak tahu mana arah tuju yang harus dia pergi.Dia berdiri tercegat menunggu pintu di buka.

"Pintu takkan terbuka kalau tidak di tolak" kedengaran seseorang bercakap dari belakangnya,kelihatan seorang lelaki berambut kuning tinggi lampai di belangkangnya.

"Xion Mirian...anak buah si Sally"ujarin lagi lelaki berambut kuning itu.Mirian hanya mengangguk sahaja,lelaki itu ambil begnya.

"Mari sampai kapan mahu berdiri di situ!?"lelaki berambut kuning tidak mengenali dirinya siapa ..hanya mengarah ikutan diri.Di depan pagar itu .

Dia berdiri tegak dan menolak pagar itu.

"Bila sudah masuk harus berjaga-jaga,kamu sudah masuk sarang seringala"bicara lelaki berambut kekuningan itu lagi.

MIRIAN masih keliru butiran yang dinyatakan oleh lelaki berambut kuning itu,ada perasaaan yang tidak enak dan aneh yang terpancar dari tutur bicara lelaki itu.Mirian masih mengikut lelaki itu dari belakang,pintu utama di buka.

Di dalam asrama itu kelihatan mewah walau rumah itu kelihatan klasik,masih ada sedikit moden,candlier yang berkelipan di tengah laluan itu,Mirian masih mengikut lelaki itu.mereka menaiki anak tangga hingga mereka belok ke arah kiri,kelihatan pintu gerbang yang diukir seringala sedang bertarung. Mirian mula kecut perut tika pintu dibuka cahaya sinar menyilau mengena wajah,kelihatan manusia sedang duduk beradap.Di depan pula ada enam lelaki berpakaian lengkap berkot biru tua duduk berhadapan kesemua dewan.Di atas sana seorang lelaki berambut biru itu memandang wajahnya.Lelaki itu bangun dari tempat duduknya,dan turun menunju arah Mirian,di beri tunduk hormat kepadanya.

"Selamat datang ke Castle Biru,saya Ketua Pelajar di sini.Biar saya perkenalkan diri saya Nama saya Tatsuya Shion dan barisan di depan kamu beseragam sama saya adalah pengikut saya.Sila perkenalkan diri kalian"perintah lelaki yang berambut biru.

"Teiga Mukami bahagian sociality ,tahun ke 2"Lelaki berambut merah barisan dari kanan mengenali dirinya.Lepas itu lelaki tinggi berambut violet mengenalkan diri.

Bersamamu Di Castel BiruWhere stories live. Discover now