BAB 7

18 2 0
                                    

Masa mereka berdua masih lagi berada di dalam kereta ayu..ayu bertanya kepada kak teh dengan suaranya yang lembut.."uhuk2 ermmm weyhh beb aku nak tanya satu soalan boleh dop?.."erm cakap la bukan kena bayar pun kan?ahahaha".."errrr seram la pulak aku dengan dia niii!?"kata ayu sambil bercakap di dalam hatinya.."oii cepat la kau nak tanya apa?"jawab kak tih lagi.."ahhh?!ouuhh aku tanya kau!? nak ikut aku tak pergi Sabah dekat sana selama seminggu?dengan ain,syifa,Damia,qashrina,aku,and aimie?so,aku nak tanya kau la pulak amacam beb?nak ikut tak?"kata ayu.."ermm aku rasa kann aku jawab YES YES YES aku nak ikut weyyy bila?hari apa?tarikhnya?pukul?tunggu?"kata kak teh sambil happy.."wey2 relax ahh jangan kecoh2 kita pergi 8haribulan nii pukul 8:00pagi tunggu dekat rumah kau le aku pergi amek dengan kereta Azia mak aku"kata ayu sambil membanggakan dirinya sendiri.."eleh seronok la kau dapat naik kereta tuhh kereta nii..ha okey la kalau macam tu tapi ingat ye jangan lupakan aku nanti"kata kak teh lagi.."ya okey!dah la pi la turun dah sampai nii dekat depan pintubpagar rumah kau..jumpa bila2 aja nanti yaa byeee beb"kata ayu sambil membuka pintu kunci keretanya.."haaaa okey beb nii thanks sebab dapat amek aku tanpa bayaran minyak lakk tuu k la bye"jawab kak teh lagi.."it's okay beb bye"jawab ayu lagii..

************************************

TIADA JALAN PULANGTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang