Bab 3

18 3 0
                                    

Hari ini sudah masuk bulan 4 mereka berenam sudah bercuti untuk semester 3....hari yang diinginkan oleh mereka untuk pergi ke Sabah sudah pun terjadi dengan begitu cepat.."Ehh aku rasa macam tak percaya laaa kata sekarang ni bulan 4 hurmmm??"kata Qashrina sambil minum air yang dibawa olehnya.."Err kau dah kenapa qashrina?kau ni kena sampukk ke rasuk ke ape?betul la sekarang nii bulan 4!!aduhaii mek oii"kata Ayu sambil memegang pipi qashrina.."Aduhhh sakit laaa"kata qashrina lagi.."Alamak qashrina nihh cepat sangat marah kan dah tak comey?...ahahaha"kata Ain Sofea..tiba Aimie menyampuk.."ehhh korang tak ade rase sesuatu ke pada bulan r nihh?"kata Aimie sambil menggejik mata sebelah kirinya.."Ermmm apa?birthday aku 06/06 sapa bulan 4 kat sini?"kata qashrina sambil menggaru kepalanya.."ish takkan la korang berlima tak tau!!?bulan 4 ni kan kita dah rancang nak pergi Sabah?kann?sebagai hadiah ayu!"kata Aimie lagi sambil mencekak kedua-dua pingangnya.."ohhh ha ahh laaa 08/4 kita nak gi Sabah dah la aku tak prepare satu benda apa lagii!"kata Syifa sambil cemas.."tuu la lain kali catat la dekat kalender ke kat fon kau ke?kan dah jadi macam ni!sebab lupa nak catat la tuu!!"kata Damia sambil menjeling ke arah kananya.."amboi mau boleh jangan main jeling2 tak baik kita kan "FRIENDS FOREVER"?"kata Syifa.."Ha ahh betoi tuhh ehh dah la aku nak balik dulu nak prepare siap2 nanti kita chat dekat group what apps kita ehh??"kata Ayu sambil menggambil kunci keretanya di dalam handbag..

TIADA JALAN PULANGTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang