Görev zamanı geldi çattı sabah ezanları okunuyordu, elime 2 tane C4 patlayıcı alıp caminin yolunu tuttum. Patlayıcıları caminin önüne ve arkasına yerleştirip uzaklaştım, gözcü tim ben güvenli noktaya çekilince pimi patlattı ve cami yerle bir oldu. Etrafa saçılan etler kanlar tam bir vahşet anıydı yüzümde üzülmekten ziyade sevinç vardı sonuçta hareketlerime dikkat ediyorlardı yavaş bir biçimde gülümseyip olay yerinden uzaklaştım. Olay aslında çok basit cemaate olayı anlattım ve hemen bir ekip toparlayıp caminin altına sığınık yaptılar sığınağa yaklaşık 150-200 tane domuz soktular sonra o sabah vaktinde sığınaktaki inekleri çıkartıp kendileri saklandılar C4ler patlayınca tüm domuzlar havaya uçtu haliyle etrafa yayılan etler insan eti değil domuz etiydi.
Birçok görev yaptım birçok atılımım oldu ve sonunda hak ettiğim yere yani yönetime kabul edildim. Libya savaşı çoktan bitmişti yardımcı olamadım oraya ama ilerideki ülkelere belki yardımım dokunacaktı. Teknoloji baya bir ilerlemiş günün en pahalı ve sık kullanılan ürünü bor olmuştu. Şirket oturup bu konu hakkında konuşuyordu. Lider en çok bor Türkiye'de oraya yerleşmemiz ve savaşmamız lazım dedi. İçeride bir fısıldanmalar oluşunca sessizlik isteyip herkese tek tek sormaya başladı. Tabiî ki herkes hem fikirdi bana sorduklarında askeri birlikleri çok güçlü ve nüfusları çok genç başa çıkmak neredeyse imkânsız dedim. Tüm salon bana döndü ve güldü anlam veremediğimi fark ettiklerinde lider "aman bırak onuda bizim ülkenin askerleri düşünsün sen savaştan gelecek ganimeti düşün" dedi. Yinede başarılı olamayacakmışız gibime geliyor dedim ve bir araştırma başlatılmasını istedim. Toplantı ileriki bir tarihe atıldı bu süre içerisinde istediğim gibi araştırmalar yapıldı incelendi.
Toplantı günü sonuçlar önümüze koyuldu sonuçlar ilginç çünkü bor büyük ölçüde Türkiye'de değil Çin'deydi. Çin boru 2 sene kadar önce keşfetmiş ve neredeyse tüm kaynağı sömürmüştü. Sonuçta bana teşekkür ettiler ve rotalarını Çin'e çevirdiler. Kısa süre içerisinde Çin etki altına alındı, Ülkelerine bol miktarda terör mensubu yerleştirilip halkın düzeni bozuldu. Aynı Türkiye ye yaptıkları PKK gibi... Çin'in hemen her yerine "WARINC" adı altınca birçok dükkân açtık. Kısa bir sürede teşkilat tamamlanınca halkı ayaklandırıp yaygarayı koparttık ve savaş başlamış oldu.
ABD Çin savaşı sonunda gelirimizi neredeyse 2 ye katladık. Yanlış bir rotayı engelleyince bana liderlik bahşedildi. Yaptığım birçok şeytani eylemler, katliamlar sonunda her şey istediğim gibi oldu ve koca şirket artık bana aitti. Üst yönetimi kandırıp teşkilatlanmayı değiştirdim. Bir araştırma merkezi gibi güvenliğimizi sanal ortamda koruyacak bir hacker birliği oluşturdum. Bu grubu kendim seçtim alanlarında başarılı pırlanta gibi çocuklar. Marifetlerini yönetim kurulan bir gösteri ile sundurttum gerçekten inanılmaz işler başarıyorlardı. Bu birlik mason görünse de tertemiz bir Müslüman topluluğuydu.
Şirketin değeri yavaş yavaş düşüyor ama bunu fark ettirtmiyordum. Bir toplantıda değerler hakkında değerlendirme yaptılar, inanılmaz şekilde haklıydılar hemen bir kılıf hazırlamak zorundaydım ve gizli başka bir grup kurduğumu bunu en kısa sürede açıklayacağımı bildirip toplantıyı kapattım. Hackerlerimi toplayıp çıkar yol aradık bulamayınca iç savaşı başlatmış olduk. Her yönetim üyesini tek tek öldürtmeye başladık alt birimleri ise birbirine sinsi tuzaklarla kırdırttık. Her şey neredeyse mükemmel...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savaş Şirketi (deneme)
Adventure2000 yılının başlarında Afgan asıllı Ubeyd arkadaşım ile telefonda konuşuyorduk. Ortamın gerildiğinden bahsetti. Oralıklarda dolaşan şık kıyafetli güneş gözlüklü iri yarı adamlardan bahsetti. Birde bazı yerlerde birçok işi yapan "WARINC" şirketi var...