Ellenség karjaiban

285 13 0
                                    

-Ott van, ott van... Kyle. Neee! Nem akarok odamenni Sophie! Neeeeeeem! - mondtam kissé zaklatottan.

De az én drága barátnőm meglökött, hogy pont annak a pasinak a nyakába essek, aki tegnap, vagy gondolom már előtte is megcsalt. Jó kis szitu volt, nem tagadom. 

Hát ha már ott volt, tegyek is valamit... felpfoztam. És bevallom, jól esett. Aztán mint aki jól végezte dolgát, emelt fővel távoztam. 

Aztán mikor megláttam Adam Kingsman-t hirtelen ki is ment a fejemből az a fasz Kyle. Hamar rájöttem, hogy nem is szerettem... de már tuti veletek is megtörtént ez. Remélem... Na mindegy. 

Csak néztem, és nézem nekidőlve a szekrények. Néztem, ahogy a focipályán izzad, és ahogy ki villannak a kockái... ÓÓÓ... Mintha, mintha a mennyországban lettem volna, de becsöngettek.

-Matek... Ki érti? Bár én legtöbbször értem. Azóta nem tudok koncentrálni mióta Adam ül előttem... Neki még ez is megy... A suli legjobb pasija... Előttem. Nem értem, ő egyszerűen tökéletes. Van egy jó ötletem...


Remélem tetszett, ha igen dobj egy vote-ot. Holnap hozom a kövi részt.


Tudnivalók a könyvről: (12+)

- Lesznek benne 16+ részek, nem az elején. Inkább majd a vége felé. ☺️

-Minden nap lesz új rész, lehet hogy néha kéttő is egy napon. 😃

-Remélem tetszik, de legyetek figyelemmel, ez az első könyvem. 😘👌

-Ha tetszik, nyomjajok egy vote-ot, vagy kommenteljetek, hogy mit szeretnétek a kövi részbe.💋

4ever togetherOù les histoires vivent. Découvrez maintenant