Ve arabanın önüne biri atlar. Deniz çarpmaz ve arabayı durdurur. Ezgi ve Deniz arabadan indiklerinde bir kadının yerde yattığını görürler. Ezgi hemen yaklaşarak kadının nabzına bakar. Deniz endişeli bir şekilde
Den:Nefes alıyorum mu?
Ez:(ağlayarak) almıyor galiba. Hemen ambulansı ara. Deniz hemen ambulansı aradı. Ambulans geldi bende bindim. Kadının hayatî tehlikesi vardı. Bende ameliyata girdim. Ameliyattan çıktıktan Denizi perişan halde buldum. Beni görür görmez bana
Den:Ezgi nasıl?
Ez: Kadın iyi. Birazdan normal odaya alıcaz.
Den:Çok şükür. E peki kimmiş? Yakını falan varmı?
Ez:Evet bir oğlu var. Ha işte geliyor der ve Ozana bakar. Deniz ise şokta Ozana bakıyor.
Oz:Annem nerede.
(iç ses) planım tıkır tıkır çalışıyor. Ama sen daha bir şey görmedin eski dostum Deniz Aras.
Ez:Annen iyi. Bir kaç sate uyanır
Den:Ilk ben gire bilir miyim? (Üzgün bir şekilde)
Oz:Sen niye giriyorsun? Ilk ben görücem annemi. Sen ne alaka.
Ez:Tamam sakin. Ilk kimi görmek isterse onu görür kadın. Yeter bu ne böyle ergen çocuklar gibi.
Den ve Oz:Tamam derler.
Ezgi içeri girer ve kadın uyanmış halde yatıyor.
Ez:Merhaba hanımefendi. Kendinizi nasıl his ediyorsunuz?
H:Iyiyim doktor hanım. Sadece biraz kolum ağrıyor.
Ez:Evet bu çok normal. Çünki duşdüğünüzde kolunuz incinmiş.
Peki şimdi kimi görmek istersiniz oğlunuzu mu, yoksa size çarpan kişiyi mi?
H:Ilk once bana çarpan kişiyi görmek isterim. Hem benim oğlum yok ki. Ben hiç bir zaman çocuk sahibi olmadım.
Ez:Nasıl yani? Şimdi bana en son hatırladığınız şeyi söyleyin.
H:Iste yol geçiyordum ve bir araba bana çarptı.
Ez: E o zaman oğlunuzu da hatırlamanız gerekiyor. Şimdi siz burada bekleyin bende size çarpan kişiyi çağırayım.
H:Teşekkürler doktor hanım.
Ezgi odadan çıkar ve Denize bakar. Sonra ise
Ez:Deniz hanımefendi seni görmek istiyor.
Den:Tamam ben giriyorum da senin yüzünün hali ne? Ne oldu?
Ez:Hiç ya hadi girelim.
Den:Tamam.
Ezgi ve Deniz odaya girerler.
H:Siz mi bana çarptınız?
Den:(üzgün bir şekilde) Evet ama çok ozur dilerim. Gerçekten sizi görmedim.
Ez:Tamam Deniz sakin.
Ezgi Denizin hassasiyetini anlaya biliyor çünki. Denizin annesinin vefat ettiğini biliyor. Ve o an Ezginin gözünden bir damla yaş süzülür. Deniz de bunu fark eder ve elinin tersiyle Ezginin yüzündeki yaşı siler. Aslı hanım ( Ozan'ın sahte annesi) Denizle Ezginin bir birlerini sevdiğini anladı ve lafa başladı.
H:Seni bir şartla aff ederim eğer bu güzel kızımı üzmezsen. Seni şikayet etmem.
Denizin yüzünde hafif bir gülümseme yarandı.
Den:Tabiki üzmem. Ben onu canımdan çok seviyorum deyip Aslı hanıma sarıldı ve elini öptü.
Sonra Ozan içeriye girdi. Ve sinirli bir şekilde Aslı hanıma baktı ve
Oz:Anne beni hatırladın mı? (Sinirli bi bakış atar)
As:Hayır dedi. Ve Ozan şoka girdi ve bende ona sarıldım
Ez:Korkma arkadaşım her şey duzelir ve o anda Ozan Denize bakarak sırıttı. Deniz bunu gördü ve beni kendine çekti.
Ez:Deniz ne yapıyorsun.
Den:Seni koruyorum. Bu hayvan herifden.
Ez:Tamam Deniz sakin. Hem sen benim neyim oluyorsunda bana emir veriyosun. Ha neyimsin annem misin, babam misin yoksa sevgilim misin. Ha söyle neyimsin.
Den:Tamam sakin. Hem bak Aslı hanım bize bakıyor. Ezgi bunu fark eder ve sakinleşir. Ve
Ez:Ya Aslı hanım ben çok özür dilerim. Ben bir anda kendimi kaybettim.
As:Tamam kızım. Sıkıntı yok. Ben seni anlıyorum.
Ez:Tekrar özür dilerim. Ben çıkayım der ve odadan çıkar. Denizde çıkar. Ozan ise onlara bakıp gülüyor. Ezgi ile Denizin uzun kavgasından sonra Ezgi Ozan'ın yanına gelir ve eve götürmeyini ister. Bunu Deniz duyar ve Ezgi ve Ozan'ın yanına gider ve
Den:Hayır canım. Sen benimle geliyorsun der Ezgiyi kucaklar ve
Den:Ozancım sen annenin yanında kal ben Ezgiyi götürürüm. Bye-Bye.
Oz:E sen onun evini bilmiyorsun.
Den:Yok canım biliyorum
Ez:Ya bırak beni hayvan, öküz, odun, ruh hastası, gerizekalı, manyak. Ya bırak diyorum sana.
Den:Bak bizimki huysuzlandı. Hadi biz kaçar. Bye-Bye.
Ez:Ya bırak diyorum sana. Eceline mi susadın sen der ve o sırada Denize yumruk atar ama işe yaramaz.
Den:Tamam sakin güzelim. Ben kendimi sana aff etdirene kadar benimlesin. Hadi şimdi sakinleş ve şu arabaya bin.
Ez:Binmiyorum ya ne yaparsın. Bin-mi-yo-rum.
Den:Bak son kez söylüyorum bin şu arabaya.
Ez:Hayır binmiyorum
Den:Sen istedin bunu der Ezgi arabaya oturtur ve kemerini bağlar. Ezgi inmeye çalışır ama inemez çünki Deniz arabaya kilitler ve kendi binip yeniden kilitler.
Ez:Ya sen ne istiyorsun benden? Ben seni sevmiyorum. Anla artık bunu.
Den:Öyle mi der ve arabayı durdurur.
Den:O zaman seni öpmeme bir şey demezsin.
Ez:Hayır. Tabiki derim. Ben sevmediğim birinin beni öpmesini istemem.
Den:O zaman sen beni Seviyorsun.
Ez:Ya Sevmiyorum işte zorla mı.
Den:Evet zorla. Der ve tekrar arabayı çalıştırır. Uzun bir yolculuktan sonra onlar bir eve gelirler. Ezgi uyuya kalmış ve Deniz onu uyandırmamak için onu kucaklayıp eve taşır. Sonra onu yatak odasına çıkarır ve üstüne battaniye örter ve odadan çıkar. Sabah olur. Ezgi uyanır ve birden ne olduğunu anlamaz ve sonra dün geceyi hatırlayıp yüzüne bir gülümseme takar ve aşağıya iner ama Denizi fark etmez ve tam evden çıkarken Deniz Ezgiye arkadan sarılır ve kendine taraf çeker.
Den:Kaçak nereye böyle.
Ez:Aaaa ben miyim kaçak. Ne kadar da ayıp.
Den:Evet daha az önce kimdi sessizce kapıya giden?
Ez:Ya yok ya ben kaçmak için deyil sadece bahçeye çıkayım dedim onun için yani. Evet evet onun için.
Den:Ezgicim güzelim ben bu numaraları yemem. Nasıl olsa Yeşim Arasın kuzeniyiz der ve sırıtır. Tam o anda kapı çalar ve Ezgi kapıya koşar ve Denizde arkasından gelir. Ama gördükleriyle şok olurlar.1.Acaba kim geldi?
2.Deniz ve Ezgi neye bu kadar şok olurlar.
Hepsi yeni bölümde sizi bekliyor.•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Evet arkadaşlar biliyorum haftasonu için söz vermiştim ama yazamadım. Onun için bu bölümü biraz uzun yazmaya karar verdim umarım beğenirsiniz. Hepiniz öpüldünüz. Vote ve Yorumlarınızı bekliyorum. Iyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EZDEN AŞKI
Non-FictionMerhaba arkadaslar ben yeni bir EzDen hikayesi yaziyorum insallah begenirsiniz