İpek'ten Sonra

196 3 0
                                    

    Bu hikayeyi yazalı çook oldu ama devam etmek istiyorum.

İpek gitmişti ve biz Pelin'le yalnız kalmıştık. 5. SINIF zorlu geçecek gibiydi...

Okulun ilk günleriydi. Birbirimizi Pelin'le bırakmamak için söz vermiştik fakat her şey umduğumuz gibi gitmedi ne yazık ki... 

 Yine normal bir gün gibiydi o perşembe bizim için. Tenefüste birlikte zaman geçiriyor ve konuşuyorduk.  4. ders Pelin'le aramızda kısa bir tartışma geçti. Bunun büyümeyeceğini düşünmüştüm. Ta ki Pelin'le aramız bozulana kadar... Onunla barışmak istiyordum ama bir yanım da elvermiyordu. Çaresiz kalmıştım. 

   Tahmin ettiğimden çok daha uzun süre boyunca  küs kaldıktan sonra barıştık fakat aramız hala limoniydi. Doğal olarak eskisi kadar yakın değildik. 

 Barıştıktan ikimizde derslere yoğunlaşmaya çalıştık. Sonra 7 Aralıkta ben Pelin'i doğum günüme davet ettim. Aynı zamanda İpek'te davetliydi. Birlikte bir avmde harika zaman geçirmiştik. Yemek yedikten sonra sinemaya girdik. Ben girerken kar yağmasını dilemiştim. Ve sinemadan çıktığımızda yaklaşık 1 metre kar vardı yerde ve hala yağmaya devam ediyordu. Yollar tıkalıydı ve nasıl gideceğimizi bilmiyordum. Buna rağmen dileğimin gerçekleşmesinden dolayı acayip mutluydum. Annem ise buradan gidemeyeceğimiz konusunda endişeliydi. Pelin akıllılık edip montunu yanına almıştı fakat biz arabaya bıraktığımızdan karda tir tir titriyorduk.

O gün benim için müthiş bir gündü. Pelin'in evi yakın olduğu için onun babası gelebilmişti fakat İpek bizde kalmıştı.Hayatımın en mutlu günlerinden biriydi sanırım . Ama beni en mutlu eden şey ise Pelin'le  tekrardan samimi olabilmemizdi...


Ortaokul Yılları...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin