#11Mayıs

506 7 0
                                    

Bir Reyhanlılı olarak bugün bişeyler yazmadan geçmek istemedim.
Evet sizin için bişey ifade etmiyor olabilir bugün ama bizim için Kara Gün...
O günü hiç unutmuyorum dakika farkıyla o gün şehit olamadım.O gün şehit olan kişilerin içinde olmayı çok isterdim.Kötü çok kötü bi gün...Eşini,annesini,babasını,çocuğunu,akrabalarını kaybedenler...Kayıplarını hastanelerde,sokaklarda,kanalizasyonlarda arayanlar...
Kanalizasyonlardan ceset çıktı ya kanalizasyonlardan.Sonra diyosunuz neden Suriyelileri sevmiyorsunuz?Evet sevmiyoruz onlarca insanın yakınlarını aldılar ama hiç bir şekilde umurlarında olmadı."Neden bu kadar büyüttünüz bu patlamayı" diyen Suriyeliler oldu.
Her sokakta cenaze olur mu? her sokakta cenaze vardı.İşte bunun acısını size anlatamam.Bide yakınlarını kaybetme ihtimalini düşünmeden sokaklarda arayan insanların acısını...
Artık bayramlarda mezarlığa gitmiyorum mesela.Beni kızına benzetenler oluyor.İşte o an iyi ki ölmemişim diyorum.Çünkü ben ölseydim bayramlarda benim annem o durumda olacaktı ve ben annemin bu kadar acı çekmesine dayanamam.
Her sene olduğu gibi bu senede bi yürüyüş düzenleniyor.O yürüyüşe katılmayı çok istiyorum ama katılamıyorum.Neden,patlama olabilirmiş.Evet bizim hayatımızda bu ihtimal üzerine şekilleniyor.

Rabbim Birdaha Yaşatmasın Bize Bu Kara Günü #Unutmadık #Unutturmayacağız 11/Mayıs/2013 Saat:13.55
#Reyhanlı


BİR MUCİZE OLSUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin