chanyeol's letter

5.9K 705 175
                                    

İsteğe bağlı olarak All of Me dinleyerek okuyabilirsiniz. Yada herhangi duygusal bir şarkı ile.

Junmyeon,Sehun ve Minseok okuldan eve dönüyorlardı. Chanyeol ile yaşadıkları eve.

Eve geldiklerinde birkaç kez kapıya vurdular ama açan olmadı. Sehun anahtarı deliğe soktu ve kapıyı açtı.

Odaların kapıları ve evdeki tüm perdeler kapalıydı. İçlerini anlatılamaz bir korku kapladı.Çünkü Chanyeol karanlıktan korkardı.Chanyeol'un odasına var güçleriyle koştular. Kapıyı açmaya çalıştılar fakat kapı açılmıyordu. Kapının kilidini açmak için eğildiklerinde yerde bir zarf gördüler. Zarfı aldılar ve üstünü okudular.

Aileme...

Chanyeol'un öz ailesi yoktu. Sadece arkadaşları vardı.

Canımdan çok sevdiğim arkadaşlarım. Ben çok bencil bir insanım değil mi? Hep öyle oldum. Benim yakınımda beni seven insanları bile farkedemedim. Beni canından çok seven insana cehennemi yaşattım. Ben Baekhyun öldükten sonra hiç gülemedim. Hiç mutlu olamadım.

Sizi de üzdüm değil mi? Siz benim için uğraşırken kalbinizi kırdım değil mi? Siz ki bana abilik,kardeşlik yaptınız. Siz ki bana gençliğimin en güzel yıllarında muhteşem bir hayat yaşattınız. Size minnettarım. Sizi herşeyden çok seviyorum. Fakat sizin gibi,çok sevdiğim biri daha var. Byun Baekhyun. Ben onu öldürdüm. Sözlerimle kalbini sayısız kez kırdım. Şimdi onu onarmak için yanına gidiyorum. Dediğimi anladınız değil mi.

Ölüyorum. Odama girmenizi istemiyorum. Mumlar arasında,huzurlu bir ortamda ölüyorum.

Junmyeon hyung,bana her zaman kartını verdiğin ve koşulsuzca sevdiğin için teşekkür ederim.

Sehun,ergen olmana rağmen her zaman beni mutlu etmek için uğraştığın için teşekkür ederim.

Minseok hyung,bana her zaman abilik yaptığın için teşekkür ederim.

Bunu okuduğunuzda ben Baekhyun'a sarılıyor olacağım. Mutlu olacağım. Siz de mutlu olun olur mu? Sizi seviyorum.

-Kardeşiniz Park Chan Yeol

Ve o gün
Junmyeon;canından çok değer verdiği kardeşinden ayrı tutmadığı dostunu,

Sehun;manevi abisini,

Minseok ise; her zaman yardım ettiği can yoldaşını kaybetti.

Chanyeol ise sevgilisini kazandı.
Baekhyun aşkının karşılığını aldı.

Bu benim ilk Chanbaek hikayemdi. Taslakta birkaç hikayem daha var paylaşmadığım. İlerde onları da paylaşmayı düşünüyorum. Eğer bu hikayeyi beğendiyseniz ilerki günlerde de beni desteklemeyi unutmayın~ İlk hikayem de yanımda olup bu hikayeyi okuduğunuz için teşekkür ederim. Hepinize iyi günler~!

baby don't cry ⁝ chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin