Oke, haideți să vă explic cum stă treaba. Eu sunt Mia Roth și sunt in clasa a X a si am 16 ani. Am un frate mai mare cu 4 ani Luck Roth. Practic ne-am crescut unul pe altul de la o varsta mica când eu aveam doar 12 ani. Parinti mei au murit din cauza vaporului care sa scufundat cu ei odata. Bunici nu mai erau în viață așa ca nu am avut niciunul de ales decat sa fim acolo unul pentru altul ca intotdeauna. El a fost angajat (într-un fel) ca traficant de droguri. Dupa o vreme a devenit Alpha in acea mafie, tuturor le era frica de el. El vrea sa ii calc pe urme si de aceea ma tot antreneaza iar eu fac antrenamentul doar pentru a deveni mai puternica, nu intentionez neaparat sa devin viitorul Alpha. Castiga destul de multi bani cat sa ne intretinem.
Despre prietena mea, Ema Miller. Am cunoscut-o în liceu cam din greșeală. Ea era colega unui băiat care stralucea sub lumina ochilor mei adică Josh Cooper. Am fost cu el impreuna, o perioada scurta de timp fiindca l-am prins in camera de muzica cum era peste Miley.
Miley Morgen era cea mai buna prietena a mea de la gradinita. Stiam totul una desprea cealalta si mereu eram impreuna dar de atunci eu si Miley am rupt orice legatura.
Eu si Ema nu ne cunoastem de multa vreme dar suntem destul de apropiate cat sa ne spunem orice intamplare a vietii noastre *interesante*. Eu am mai avut intamplari nefericite si am avut o perioada in care nu vorbeam cu nimeni altcineva inafara de fratele meu si Miley. A fost la 14 ani cand am avut primul meu iubit si ne-am certat asa de tare incat el a inceput sa de-a in mine. El avea 17 ani, era cu mult mai mare dar cearta a pornit fiindca nu am vrut sa ma culc cu el. Nu l-am mai vazut de atunci dar stiu ca fratele meu l-a aranjat destul de bine.
Sper sa va placa povestea mea! 😏
CITEȘTI
Look at the sky !
Ficção AdolescenteEste vorba de o fata de 16 ani care a trecut cu greu de moartea parintilor sai. A mai ramas doar cu fratele ei mai mare care a crescut-o de la varsta de 12 ani. El este Alpha intr-o mafie si doreste ca Mia sa ii calce pe urme pentru ca spune ca are...