Capitolul 2

16 2 0
                                    

Buna, eu sun Eun Kyung locuiesc în Koreea de Sud am 16 ani si sunt rasfatata familiei am un frate mai mare pe nume Do Kyung-so☺❤.
Bipbipbip!

-Ah, m-am trezit ,gata! Închid alarma si ma uit la ceas 6:30, beton! Ma duc fac un duș, apoi ma duc în dressing imi i-au o lenjerie alba cu sutienul din acelasi set, apoi o pereche de blugi negri, un maiou alb si geaca mea neagra iar în picioare imi iau o pereche de tocuri de 10 cm negri de lac, ma machez putin ( fond de ten si un luciu de buze)
Cobor jos îi salut pe ai mei inclusiv pe D.O si îl rog sa ma duca la liceu unde o vad pe Yoomi stand pe o banca cu o foaie în mana sperand sa fie foaia
de la mine.
O privesc atent avea lacrimi în ochii,se ridica dupa banca si alearga spre mine. Ma înbratiseaza strâns, spunandu-mi ca ține la mine.
Din prespectiva lui Yoomi
Cand am citit scrisoarea de la Eun Kyung pur si simplu lacrimile mi se facuse vizibile pe fata mea fina ca fundul unui bebelus. O cunosc din generala, dar ne comportam ca si cum ne stim de cand eram mici. O iubesc asa cum e. Desi ,uneori trebuie sa recunosc ca ma enerveaza cand toata ziua imi vorbeste doar de el,el în sus ,el în jos iar el doar un "eumhaeng". Ea îl iubeste si isi doreste sa-l cunoasca în sensul bun al cuvantului .Simt ca se va întampla ca totul este posibil ca într-un final vom fii si noi fericite.
Yoomi spun eu putin speriata observand ca nu mai e nimeni pe holul liceului
La ora:
Ne-am asezat în banca doamna de romana înca nu venise.
Dupa cinci minute apare dansa
D.R: Buna ziua,copii!
Noi: Buna ziua,doamna!
Tao era baiatul rau al clasei mancandu-l în fund aceasta îi pune doamnei de romana superglue pe scaun.. Dansa vrand sa ne scrie titlul lectiei de azi se ridica si ce crezi avea scaunul lipit de fundul ei bombat.. criza de ras
D.R : Ce inbecil a facut asta?
Noi: Nu stim!
D.R : Nu știți,ă.. Spune ea încercand sa-si deslipeasca scanul de fund....
Dincdinc.. Se aude clopotelul iar doamna paraseste sala de clasa.
Eu fug repede deoarece vroiam sa-l felicit pe Tao pentru fapta facuta
-Tao,stai! Strig eu
Tao se opreste ,iar eu încetinesc
-Eun Kyung, ai patit ceva? spune Tao destul de speriat crezand ca am patit ceva...
-Nu,nu stai linistit! Sunt bine zambesc larg , iar el privindu-ma în ochii🙊.
-Ma bucur ca esti bine! Ai ceva sa mi spui?
-Da! Spun eu foarte repezita
-Ai putea sa te grabesti,te rog?
-Vroiam sa te felicit pentru cea ce s-a intamplat la ora de romana..doar atat🙈
-Ok! Eu trebuie sa plec am repetie cu trupa azi..spune el sarutandu-ma trandru pe frunte
Ajung acasa, urc sus la mine în camera si ma trantesc în pat ma tot gandeam la momentul acela în care Tao ma saruta pe frunte.
Ma duc imi fac un dus,dau drumul la apa calda între timp îmi dau si hainele jos intru acolo lasand apa firbinte sa mi umezeasc corpul meu fin.
Dupa o ora jumate ies din dus ma imi pun un prosop în jurul corpului si merg în dressing ma uit la ceas era 22:30 imi iau o preche de pijama pe mine punandu-ma în patul meu pufos pe fundal auzind pe baietii cantand, apoi aud vocea lui Tao spunand (EXO) si tresar.
Pun capul pe perna ,închid ochii într-un final adormind😇
Sper sa va placa. Daca vrei sa continui lasa com cu: next.
Va pup!









Misterul din eiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum