Ahoj...

151 8 2
                                    

Sedím v letadle a sleduji západ slunce. Mé myšlenky se ubírají jen jedním směrem. Prázdniny v městečku Darwollf a jeho blízkém okolí, které je opředeno historkami a pověrami.

Abych Vám to vysvětlila studuji folkloristiku a zajímám se o nadpřirozené jevy. Proto jsem si na prázdniny vybrala Lovelock. Mnoho nevysvětelných jevů.

Právě projíždím hranicemi města. Vše se zde zelaná a za malými útulnými domky se rozprostírá hustý les, kam se musím jít určitě podívat, ale nejdřív se ubytovat a zpracovat pár pověr.

Zaparkuji na písku před historickou budovou, která má na dveřích nápis Hotel Vam. Asi blaznivý majitel, říkam si, když mě obklopí červeně malovaný pokoj s obrázky upírů.

"Haloo" zavolám, ale nikdo neodpoví, ani nikoho nevidím. Najednou zhasla světla, místnost se ponořila do tmy. Někde nade mnou bouchly dveře a pak ticho. Nikde nebylo slyšet ani foukání větru ani jakýkoli zvuk. Pátrám ve tmě po nějakém vypínači nebo dveřích.

"Že já si nechala mobil v autě" naštvaně zasyčím. A dál pátrám po jakemkoli zdroji světla nebo východu. Konečně jsem se dostala ke dveřím, kterými jsem přišla. Už chytám za kliku, když vtom mě něco popadlo za ramena a odtáhlo do rohu pokoje, kde jsme zůstala břichem přitisklá na zeď.

"Ahoj" promluvil dotyčný chraplavým hlasem.

LaPush ...Kde žijí příběhy. Začni objevovat