capitolul 3 - intalnirea

117 13 0
                                    

-....esti foarte frumoasă!
-Multumesc! Si il privesc mirata pentru ca nu l-am mai vazut asa de „ wow"

Iesim..si vad Ca in faţa casei mele se afla o motocicleta... atunci mi-am dat seama ca este si el motociclist(si l-am intrebat)
-Esti motociclist??
-Da ..acuma in lunile aceastea am învăţat si eu cate ceva..
Atunci ma legase cu o esarfa la ochi si ma ruga-se sa ma urc pe motocicleta lui ca mă va duce intr-un loc secret.. M-am urcat.
...dupa vreo 30 de minute..
Ajungem in faţa unei case.
-in viziunea lui Ivy -*
Oare unde ma va duce acest baiat??

Mă dezlega la ochi si vazusem acea casa.. intrasem amandoi. James ma prinse de mana si ma duse pana la al doilea etaj.. acolo vazusem o masa foarte mare cu toate pregatite, tacâmuri, farfurii totul era aranjat.James ca un adevarat gentelman imi ridicase scaunul si ma rugase sa ma aşez. Dupa 5 minute vine un barbat care pare a fii un fel de chelner . Ne intrebase ce manacam ... dupa ce ne luase comanda plecă. Ma uitasem foarte ciudat in jur.
*-din viziunea lui James - *
O vad ca se uita foarte ciudat. Ca sa fiu mai romantic o prind de mâna si ii spun:
- Daca nu iti place aici putem pleca altundeva . Ii raspund cu multa iubire...
-Nuu..stai linistit.Imi place aici!
-Ok..atunci pot sta linistit

* - din viziunea lui Ivy - *
Acest baiat chiar isi face griji pentru mine. Si chiar asa sa va zic sincer m-am indragostit puţin de el....

Insfarsit a venit si chelnerul cu mancarea... Nu prea am avut pofta dar ca sa nu se supere James am mancat puţin.

Am plecat...ne-am urcat pe motocicleta si m-a dus la un cinema. Am intrat in cinematograf si am cerut doua bilete la un film romantic ( evident ca a platit el ) . Am mers sa cumparam popcorn si suc. Eram ca doi copii mici. Am intrat amandoi in sală ţinandune de mâna , ne-am asezat la locurile noastre si am asteptat filmul . Dupa aproape o jumatate de ora incepu-se filmul, James imi puse braţul lui dupa capul meu. Era asa de romantic..

Dupa ce se termina-se filmul , James a parcat undeva motocicleta si am mers pe jos pana acasa.. asa a spus James, ca sa ne cunoastem mai bine.
-Acum, spune-mi mai multe despre tine!
- Hmm..nustiu ce sa iti spun.Paii..ma numesc Ivy Ameris si am 17 ani eu am locuit in California cand eram mai mica împreună cu fratele meu Jack in varsta de 20 de ani dar ne-am mutat aici la New york la matusa Sophie deoarece amandoi parinti mei au murit intr-un grav accident cand eu aveam 5 ani .
-Hmm...imi pare rau mai bine nici nu te intrebam.
- Nu e nicio problema sunt obisnuita. Acum..spune-mi cate ceva despre tine.
- Ok.. paii ma numesc James..James Braden am 18 ani si locuiesc aici in New York impreuna cu sora mea Betty in varsta de 16 ani..Parintii mei sunt plecati in Rusia un timp si acum stau cu bunicii mei.
Pana am mai discutat noi ...am ajuns in faţa casei mele ,atunci mi-a spus:
- M-am distrat de minune cu tine in seara asta sper ca o sa mai avem intalniri la fel ...
Si ma saruta pe obraz de noapte buna.Eu dau din cap usor ca semn ca si eu as vrea la fel . Intru in casa , ma descalț incet de tocuri si ma duc tiptil in camera mea ...norocul meu ca nu mă auzi nimeni sau văzu ....

Sper sa va placa acest capitol💖😘😘

O Iubire CiudataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum