Prolog

19 1 0
                                    

,,Monaliza! Skvěle! Jen tak dál.. a teď trošku.. ano, ano! Pro dnešek to bude stačit můžete jít." Mlel dokola fotograf a já v tom momentě kdy řekl poslední větu byla celá bez sebe.. trávím tu snak dvě hodiny v kuse a když připočteme ještě k tomu nahrávací studio tak dvanáct hodin je pryč..

,,Ethane? Mám zajít do nahrávacího studia či můžu jít domů?" Optala jsem se zdvořile a napila se flašky ve které byla průzračná tekutina. Voda.

,,Mnnn... Monaliza! Volno." Řekl po uvažování a já kývla na souhlas. Došla jsem do šatny ze které jsem si to rovnou namířila do koupelny. Moje make-up společnice jsem hodila za hlavu a snažila se všechen make-up smýt. Mé dlouhé špinavé blond vlasy jsem prohrábla a tím jsem na ně dala tunu šampónů. Řada byla na kondicionéru pak mýdlo na tělo a nakonec ručník.

Dala jsem si do turbanu vlasy jak já říkám ručníku obalenému okolo mých dlouhých vlasů a vyšla do šatny kde jsem se oblékla.

V zrcadlu na mě vykoukla Caroline Black Ford Mondeo zkráceně jen Caroline Mondeo. Pro sebe jsem se usmála svému dlouhému jménu které jsem nikomu neřekla jen nejbližším.

Z kapsy jsem vytáhla svůj mobil který na sobě měl kryt piana. Druhá má nejoblíbenější činnost a to hraní na piáno. Uvolníte se v tom a už nic.. jen hudba a vy. A k tomu zpěv. V tom do vás udeří nějaká písnička a vy máte hned tři nejoblíbenější činnosti jen v jedný. Zpěv, piáno, píseň..

Začala jsem psát zprávu mému kamarádovi Jackovi a modlila se jestli nemá čas.

Ahoj Jacku... v šest před naším oblíbeným Starbucks?

Zprávu jsem hned odeslala a čekala necelých pár minut než mi přišla zpráva:

Ahoj Caroline.. Dnes v šest zrovna něco mám.. moc se omlouvám tvůj nejlepší přítel Jack..

Smutně jsem si povzdechla a mobil schovala do své kožené kapsy. Violet má chřipku což mi připomíná, že se za ní někdy musím zastavit.. a teď Jack. Chřipku sice nemá ale zato když já mám čas on ne a naopak. Vskutku kámoši na sto procent..

Vyšla jsem před budovy nahrávacího studia a nasadila na sebe brýle. Přikryla s kloboukem vlasy a vydala se do ulic odpoledního Londýna.

Na ulicích šlo cítit všechno, slyšet všechno a skoro všechno vidět.

,, Vyfotíte se se mnou?" Zeptal se někdo vedle mě a já leknutím odskočila. Skoro všechno..

,,Co prosím?" Optala jsem se zděšeně a zadívala se na dívku před sebou.

,,Caroline Mondeo nemýlím se?" Zeptala se a já už couvala. Toto je ta nejhrůznější věc. Lidi vás uvidí. Všude, vždy a při každé příležitosti. ,, Nemusíš se bát. Jen se prosím se mnou vyfoť toť vše." Poprosila. Kdybych neviděla smutný výraz na její tváři tak bych odmítla ale..

,,Tak jo.."

---

,,Ethane v kolik? Čtyři? Nemůžu dřív? A jaké zase turné! Jo aha jo.. jasně.. cože? Ehm.. pokusím se. Ano napíšu jim, že se to konat bude.. ahoj!" Típla jsem to a svalila se na svůj gauč.

V mém pro mě vyhovujícím domečku který se skládá jen z jednoho patra. Kuchyně kde je i jídelna, obývák. Najdeme tu i dvě malé koupelny pro hosty a pro mě. Vyhovující malý domeček.

Nemusím utrácet za obrovské vily které stojí půl miliardy a k tomu vše za nábytek, oblečení. To by na mém kontě už nic nezbylo.

Nahmatala jsem ovladač od televize a pustila si hned zprávy které se objevují každý večer v osm hodin.

,,A co Gomez? Bude zas s Justinem když už se blíží ty letní prázdniny? Ale přece nejsou jediný který nikoho nebudou mít!  Známá zpěvačka Caroline Mondeo je taky sama! A jak asi uvidíme bude to na dlouho.." zamračila jsem se na tu dámu. Co si to jen dovoluje? Ano dovolovat si může.. Co kdybych použila tu světoznámou techniku?

Najela jsem si na staré zprávy s Violet a pokusila se najít to co mi doporučovala.

,, Mám to!" Zaječela jsem a rozběhla se k počítači. Naťukala jsem tam své heslo a najela si na prohlížeč. Zadala si zadanou adresu na to a hned na mě vyskočila registrace..

Jméno na účtu:

,,Tak jak?" Vzpomněla jsem si na Vil.. vždycky mi říkala xoxo.. teď se jen modlit, aby jméno nebylo obsazeno. Bohužel..

,,Co třeba xxxXOXOxxx?" Naťukala jsem to a tentokrát mi vyjelo, že úspěšně. Zadala jsem zemi, věk, datum a mé koníčky.

Hned mi to začalo vyhledávat lidí se stejným zájmem jako mám já... zpěv a hraní na nástroje.

Když mi vyskočilo okénko s oznámením o zadání profilovky rychle jsem to přeskočila a začala se zaměřovat na ony zajímavé a lákavé nabídky.

,,No ty bože!" Zakvíkla jsem a hned odeslala žádost o přátelství.

Rozhodla jsem se že taky budu psát message ale v trošku jiném podání.. :) doufám, že se bude líbit a ahoj!

Pop StarKde žijí příběhy. Začni objevovat