1. Denisovac007

7 0 0
                                    

Přede mnou se objevila ikonka profilu jménem Denisovac007. Klikla jsem na onoho kluka a žasla. Hned jsem odeslala žádost a nechala se kochat jeho tělem.

Zájmy.. máme velice stejné.. nebudu vám lhát.. skoro vůbec ne. Hraje na nějaký pro mě neznámí nástroj a dělá ještě tanec.

Toť vše co můžu zjistit z jeho profilu. Když se mi v horní pravé ikonce ukázalo oznámení o přijetí žádosti o přátelství hned jsem neváhala a neznámému napsala.

xxxXOXOxxx- Ahoj krasavče :3

Stiskla jsem odeslat a v tu chvíli se cítila jak nějaká malá holka slintající nad obrázkem jeho.

Denisovac007- Čauky :D

xxxXOXOxxx- nedáš mi taky nějakou tu lichotku? :(

Denisovac007- nevidím tvůj profil, neuvidím žádnou tobě odeslanou pochvalu ;)

Tak to ne! Zhluboka jsem dýchala. To přece takhle nenecháme ne? Ne!

xxxXOXOxxx- kdybys viděl můj profil slintal by si. A proto ho radši schovávám ;)

Denisovac007- Ale no tak kočko! Pošli foto ;)

xxxXOXOxxx- Mise splněna. ;) Fešáku řekni mi o sobě něco.

Denisovac007- a co? Vše si vyčti na stránce ne? :D

xxxXOXOxxx- tvé oblíbené jídlo tam není napsaný! :(

Denisovac007- špagety boloňské. :D tvoje?

xxxXOXOxxx- ztratil si u mě deset procent..

Denisovac007- a to proč? :(

xxxXOXOxxx- protože já špagety nerada ;) a mimochodem mé oblíbené jídlo jsou tortellini :3

Denisovac007- to neznám.. co to je? :D

xxxXOXOxxx- něco co není pro malý děcka ;) a ještě neznám tvoje jméno xD

Denisovac007- Denis ty?

xxxXOXOxxx- Caroline. Jen Caroline ;)

Denisovac007- všimla sis, že máš jméno jak ta popová zpěvačka? :o

xxxXOXOxxx- jó? :D je má nejoblíbenější..

Nad tím jsem se uchechtla a podrbala Kida. Mého domácího černého kocourka.

,,No copak kulihrášku?" Pošeptala jsem mu a ještě jednou ho drbla za ucho.

Denisovac007- Ze zpěvaček ji mám nejraději :D jinak upřednostňuji zpěváky. Ale to její sexy tělo.. ;)

xxxXOXOxxx-- Jaké sexy tělo? :o kvůli tomu, že je zpěvačka a modelka zároveň? To můžu být taky. ;)

Hádám se sama se sebou.. logika na úrovni malého dítěte.. no možná i to dítě má větší IQ než já.

Denisovac007- Jo? ;)

xxxXOXOxxx se odhlásil/a.

Pro sebe jsem se nadechla a po chvíli usmála.

Vzala jsem si svůj mobil a do druhé ruky i svého kulihráška se kterým nejraději dělám fotky..

Šla jsem na foto a vyfotila se s ním. Jeho roztomilý mladý čumáček byl tak nádherný, že jsem se nad tím každý den rozplývala.. stačí jen teď zmáčknout tlačítko kde to postneš jak na Facebooku tak i na instagramu.

Položila jsem ho na bok a se svými modrými papučky jsem se vydala do kuchyně si udělat jídlo. A né jen pro sebe.

,,Kulihrášku pojď jsem!" Zakřičela jsem směrem do ložnice. Po mém výkřiků přiběhl kocourek a mazlivě se mi otřel o nohu. ,,No jo! Dostaneš jídlo. Ná jez." Pobídla jsem ho a jemně do něj šťouchla. Hned začal jíst..

,,A teď já.." pošeptala jsem a začala si vařit jídlo. Konkrétně? Jen jsem si namazala housku máslem.

Dala jsem si ji na talíř a sama tentokrát bez kotěte odešla do ložnice k počítači. Otevřela jsem ho a najela na přehrávání songů.

Snažila jsem se něco vymyslet, vzpomínala jsem na celý den co se odehrálo a né a né.. až mě to ťuklo u pana neznámého. Začala jsem psát slova a do toho si pobrukovala tóny písně.

Dopsala jsem poslední slovo a hned vytočila číslo Ethana. Po několika neúspěšných telefonátech to konečně zvedl.

,, Mám novou píseň," vykřikla jsem na něho a snažila se rozdýchávat to ,,no ano.. to bych mohla. Mám informovat noviny a to proč? Jo oni to chtějí vědět aha.. jo neboj čau!" Típla jsem to a sedla si k počítači najela jsem si na svůj e-mail a tam jsem vyhledala e-mail na noviny či časopis?

Dobrý den,
Jak jste si přáli tak jsem vás informovala o nové písničce jež bude na mém letním turné.. jméno vám neřeknu ale už tak to bude senzační.
S pozdravem Caroline Mondeo.

Za tak krátkou větu by mě Ethan zabil.. problém je v tom, že Ethan tu ale není. Dalo by se tomu snak říkat problém? Já osobně bych to nazvala spíš štěstí..

Koukla jsem se ještě na seznamku jak jsem tomu začla říkat a hned se mi ohlásilo pár oznámení o přijetí o přátelství.

Denisovac007- ehm si tu? Asi ne když se mi ohlásilo, že ses odhlásila. Tak potom napiš tvůj Deny ;)

xxxXOXOxxx- Můj Deny? Takže ty si už můj? ;)

Notebook jsem zaklapla a moje lenost zvítězila. Došla jsem do postele, převlékla se a pustila si televizi. Nastavila časovač a usla v mém pokojíku.

Pop StarKde žijí příběhy. Začni objevovat