Mé ráno vypadalo asi takto:
Výlezení z postele
Snídaně
Hygiena
Oblečení
Cesta do studiaTakhle asi vypadá mé každé ráno.
,,Ethane? Mužem začít?" Optala jsem se a nasadila na sebe sluchátka. Došla jsem k mikrofonu a začala zpívat mou písničku. Přede mnou se tyčil papír ze kterého jsem četla. Teď už jen písničku vydat na YouTube ale to vydám po tom co si odehraju svoje turné.
,,Dost! Dost! Tady se úplně ztrácíš Caroline.. znova." Promluvil muž s růžovými vlasy a se jménem Ethan. Ano růžové vlasy.. nedivte se prosím.
Zpívala jsem co mohla a snažila se, aby mě hlasivky poslouchaly...
,,Ano ale mohlo to být lepší to víš né? Přestávka na oběd." Řekl a sám si zašel do jídelny pro svou svačinu. Já jelikož mi vůbec nechutnají svačiny si sedla v místnosti tam kde nebyl mikrofon. Mikrofon jsem mohla vidět přes sklo.
Otevřela jsem si svačiňák a vyndala si tousty se sýrem a salámem. K tomu mobil který se při každé svačině nezapomene.
Najela jsem si na prohlížeč a zadala si tam 'seznamku'. Hned mi vyjelo přihlášení a já se přihlásila.
Denisovac007- Jo a od teď si my girl ;)
xxxXOXOxxx- dyť mě ani neznáš hlupáčku :P
Denisovac007- nepotřebuji někoho znát, abych věděl, že se s ním chci sejít :3
xxxXOXOxxx- problém je v tom, že já s tebou (zatím) ne ;)
Denisovac007- já tě přemluvím ;)
xxxXOXOxxx- A kdy? :O
Denisovac007- když jsi teda ta milovnice Caroline Mondeo tak nemohla by si ject na její tour? Aspoň to! Na konci by jsme se u losování setkali. ;)
V duchu jsem zapřemýšlela.
Pro- konečně ho uvidím.
Proti- lekne se mě.xxxXOXOxxx- Možná..
V duchu jsem se nafackovala a mobil odložila spolu s jídlem. Došla jsem zpět do nahrávacího studia a vyčkala na Ethana.
,,Caroline? Máme problém." Přišel Ethan a hned na mě vychrlil něco.
,,A jaký?" Optala jsem se a nasazovala sluchátka.
,,Zrovna máme jet do rádia a tam budeš ty. Musíš tam odprezentovat a náhodně vybrat čísla která budeš sebou muset brát na turné."
,, Cože? To nemůžeš!"
,, Já ne. Ale ti kdo tě sponzorujou ano." Sklesle jsem se posadila do sedačky a zadívala se na své podpadky.
---
,, Tři, dva jedna jedem! Takže dobrý den u rádia rebel! Máme pro vás to vyhodnocení ale i překvápko. Nejprve ale přejdeme na věc.
,,V soutěži se vás přihlásilo hodně ale pamatujte.. jen jedna holka a jeden kluk se můžou přihlásit! Jen jedna holka a jeden kluk..." mikrofon se podal mě a já ho příjmula.
,,Ahoj rebeláci! Ano jsem to já Caroline Mondeo.. a teď k tomu! Vedle sebe mám jako by takovou věcičku kde vylosují něčí číslo mobilu a jeho jméno. Teď to roztočím aaa..." věc se točila a jakmile se dotočila já do ní šáhla. Šáhla jsem a vytáhla papírek který jsem dvakrát musela otevřít.
,,Pan Deniel Closn. Zavoláme vám na číslo. A taky vám pogratulujeme! I osobně!
A teďkon tady máme dalšího ale tentokrát to musí být žena.. né to je muž.. muž muž.. a zase mu- žena! A máme tu ženu! Patricia Kasandra a oba dva odsud! Hned vám zavoláme jen počkejte. Zatím pustíme mou písničku Stupid a vy si užijte pěkné trsání!" Mikrofon jsem vypla a kluci mi tam naladili mojí písničku Stupid..,,Tak co kluci? Za minutu začínáme tak se připravte už volejte!" Po dvou típnutích to už někdo vzal a my s radostí zajásali.
,,Kdo tam?" Zeptal se poměrně veselí hlas.
,, Dobrý den pane Denielsi! Počkejte minutu a všechno vysvětlíme zatím si nalaďte naše rádio Rebel!"muž zabručel hm.. a už se v telefonu ozývalo rádio. Kluci vypli konec písničky a už zase začali.
,, Takže už máme na lince pana Denielse Closn. Pane Closne asi nevíte o co jde." Řekl Henry a optal se.
,,Omluvte mě ale ne. Fakt nevím." Ozval se smích a spolu s ním Henry a Cup.
,,No přihlásil jste se do jedný soutěže a tu vyhrál.. měsíčný pobyt na turné s Patricií a hlavní hvězdou Caroline!"
,, Cože? Jako fakt?" Užasle se zasmál a já jen nakrčila nos. Bůhví kdo to může být. Henry se asi zastavil nad mým obličejem a pošeptal.
,,Je mu 20." Pošeptal.
,,Tak se mějte a my zavolá-" v telefonu se něco ozvalo a najednou se ozval holčičí hlas.
,,Jsem Patricia Kasandra! Máte mě hned na lince." Ozvala se poměrně nahlas dívka.
,,Tak to je skvělý! No vidíte.. pojede pár s Caroline Mondeo! Ale těstě se. Příště mužem vylosovat někoho jiného.. zatím vám pustíme mix od Seleny a Caroline! Good bye rebeláci!" Hned na to naladil nějakou písničku a já se mohla vytratit.
ČTEŠ
Pop Star
RomanceKaždý zná message, tak trošku začínající flirtování z jedné strany a to z klučičí. Co když ale v mém Pop světě to je jinak?