Türkmenistandan gelen kargo sabah 04.37 de istanbul sabiha gökçen havalimanına iner yabgu havaşta kargo kısmında çalışan sıradan orta halli bir ailenin ortanca çocuğu mutlu bir evliliği vardır Zerrin ile. İki çocuğu var asena ile alperen onlar için yapamayacağı şey yoktur. Sabah saat 8 gibi geldiğinde önünde siyah ile gri karışımı sıradan bir kutu, kargonun geldiği yer Türkmenistan gideceği adres italya bu durum bir an Yabgunun dikkatini çeker ilk defa böyle bir güzergah Orta Asyadan Türklerin yani bizim vatan topraklarımızdan yine de içinde olan şey neyse bir kere görse sanki rahatlayacak gibi bir his oluştu. Yabgu bu durumda biraz fazla meraka kapıldı içinde ne olabilir? Yabgu kendi kendine içinde kesinlikle çok gizli ve özel bir şey var dedi ve işaret parmağı ile masaya yazıyorum dedi. Ertesi sabah olmadan bu kargonun işlemlerini yapması gerektiğini biliyordu ama o bunu yapmadı bir gün daha geciktirdi kargoyu ve gece kutuyu dikkatlice inceledi içinden çıkan şeye bakarak şaştı kaldı. İçinden metalimsi altın renkte yaklaşık bir kol boyu kadar üçgen, bir tane elips biçminde üstünde göz olan gümüş renkte bir el büyüklüğünde cisim içinde göktürkçe yazılmış bir not tam iki satır. Ve kırılmış bir haç gümüş renkte ve içinde şifreli bir ufak kutu siyah renkte bunun üzerine merakı daha da artan Yabgu bunları öğrenmek için kırgızistandaki mete'yi ınternet üzerinden arayarak irtibata geçti kutuyu ve yazıları fotoğraf çekip attı yazıyı çok merak etmişti anlamını daha da merak ediyordu. Mete yazanların şu şekilde olduğunu söyledi:Ey kefere bu parçalar ile o pis emellerinize ulaşacağınızı sanmayın radyoaktif beyin kontrolü cihazınızın enerji parçası bizde!
Anlaşılan kutunun içindeki parça eksikti. Ayrıca daha da parçalar vardı ki göktürk gizli örgütü bunun farkındaydı tabi ki olaylardan Yabgunn haberi yoktu merakını çeken şey gercekten önemli bir buluştu.
Bu olanlar sadece birkaç basit makineydi, teknolojik gelişmeler okadar hatsafadaydı ki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRK GÖZÜ
Science FictionBu hikayenin Türkiyedeki teknolojik gelişime yaratıcı fikirler ile katkısı olsun istedim neden biz ışınlammayı bulmayalım? Yasin Yahya