Yabgu sabah bilgisayara oturur kargo sorgulaması yapar göndereceği kargoları. Hepsinin tam olduğunu kontrol etmek için bölüme doğru yol alır ilk başta yurtdışına gidecekleri kontrol eder. Birden şoka girer Yabgu kargonun yerinde olmadığını farkeder o merak ettiği kutu yoktur başka kutular yerindedir. Acilen müdüre haber verir durumu anlatır. Hemen gönderici ile irtibata geçer. Gonderici kargonun akibetinin ne olduğunu öğrenmek ister aksi taktirde dava açacağı tehditinde bulunur. Kargo müdürü kamera kayıtlarını inceler ve hulisinin yani temizlik şefinin bu sabah 6 gibi alıp götürdüğünü görür. Bu kabilin ta kendisidir. Kabil de şifre olacağını bildiği için bütün önlemini almıştı şu an yunanistan adalarında tatilinin keyfini çıkarıyordu. Gönderici hemen bilgilendirildi ve göndericiye de gelen talimat şikayetçi olmaması hatta olayın örtbast edilmesi için uğraşmasıydı. Bunun üzerine kazakistan bağlantılı gönderici bu işi kapattı bir daha sizinle kargo göndermem dedi ayrıca bu olay hakkında da rapor tutulmasından şirketin itibarı zarar görür diye rapor tutturmadı. Bu işi zaten kendileri yapmıştı. Derin bir off çeken kazaklı gönderici hemen çin ulusal haber alma yani istihbarattaki adama durumu iletti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRK GÖZÜ
Ficção CientíficaBu hikayenin Türkiyedeki teknolojik gelişime yaratıcı fikirler ile katkısı olsun istedim neden biz ışınlammayı bulmayalım? Yasin Yahya